تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

سکوت ساکت، خاموشی سخن‌گو/چرا یاران مهدی تاج و ویلموتس پنهان شده‌اند؟

  • کد خبر: ۳۰۱۱۳
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۲
سکوت ساکت، خاموشی سخن‌گو/چرا یاران مهدی تاج و ویلموتس پنهان شده‌اند؟
مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر این هفته مستأصل‌تر از همیشه به نظر می‌رسید....

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر این هفته مستأصل‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. تحت فشار بی‌پایان رسانه‌ها که هنوز از پاسخ‌های ضد و نقیض رئیس سابق فدراسیون درخصوص قرارداد ویلموتس قانع نشده‌اند. با این همه آن چه بیش از هر چیز در شرایط امروز تاج روشن به نظر می‌رسد، تنهاماندن رئیس سابق فدراسیون فوتبال خصوصا در غیاب حامیان و همراهان دیروز است. تاج دیگر سمتی در فدراسیون فوتبال ندارد و تشت رسوایی قرارداد ویلموتس هم از بام افتاده که دیگر جایی برای لبخندهای تصنعی و خودنمایی در تصاویر رنگارنگ نیست. یاران دیروز تاج و ویلموتس همان‌ها که با بنز لاکچری و دسته‌های گل به استقبال مربی بلژیکی رفتند و در تور نمایشی بازدید از مرکز ملی، کاشت درخت یا تهرانگردی و تماشای پل طبیعت کنار مربی نجیب بودند، حالا کمترین اثری از خودشان به جای نمی‌گذارند.


محمدرضا ساکت بدون تردید یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب، مذاکره، تفاهم و تنظیم قرارداد با ویلموتس بود، خصوصا در سفر اول که لحظه‌ای از مربی بلژیکی فاصله نمی‌گرفت و در نهایت به‌عنوان سرپرست تیم‌ ملی به همکاری با او ادامه داد. بخش‌های زیادی از اشکالات نحوه تعامل فدراسیون با ویلموتس ازجمله سفرها و غیبت‌های طولانی‌مدت سرمربی سابق حاصل دوره مدیریت ساکت در تیم‌ ملی است، سرپرستی که البته در مواقع بحرانی ترجیح می‌دهد سکوت کند و پنهان شود.

 

دومین یاور دیروز تاج و ویلموتس امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون و مدیر رسانه‌ای تیم‌ ملی است. همان سخنگویی که در فرودگاه تهران مانع از ملاقات اهالی رسانه با ویلموتس شد و در طول این مدت اجازه نداد یک کلمه با مربی بلژیکی گفت‌وگویی صورت بگیرد تا مبادا کمترین جزئیات و خبری از نحوه انعقاد قرارداد و تنظیم توافق ننگین فدراسیون با این مربی به بیرون درز کند. ساکت و علوی که با صورت‌هایی خندان ویلموتس را همراهی می‌کردند، تاج را مقابل دوربین برنامه فوتبال برتر تنها گذاشتند تا بار گناه را به تنهایی بر دوش بکشد و به‌عنوان تنها مقصر این ماجرا شناخته شود، حال آن که میزان شناخت ساکت و علوی از گزینه‌ها و تأثیر آنها در انتخاب و حتی تعیین رقم قرارداد ویلموتس کمتر از تاج نبوده و نیست. ساکت همچنان در سکوت به سر می‌برد و سخنگو خاموش است، بار انتقادات و فشار رسانه‌ای به تنهایی بر دوش مهدی تاج سنگینی می‌کند و خبری از یاران دیروز نیست.

 

منبع: شهروند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->