آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ تلخ‌ عسل، کودک ۱۰ ساله با مهره‌های شکسته در مشهد

  • کد خبر: ۳۰۴۷۰
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
مرگ تلخ‌ عسل، کودک ۱۰ ساله با مهره‌های شکسته در مشهد
کودک ۱۰ ساله مشهدی بر اثر کودک آزاری و شکستن مهره‌های کمر جان باخت

به گزارش شهرآرانیوز، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: دختر ۱۰ ساله‌ای با علائم کبودی در بدن جان خود در این شهر از دست داد که احتمال کودک آزاری در مورد وی زیاد است.


قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد افزود: موضوع فوت این دختر ۱۰ ساله در بیمارستان دو شب گذشته اعلام و موضوع در دستور قرار گرفت.


وی ادامه داد: پس از گزارش پزشکی قانونی مشخص شد این دختر بر اثر شکستگی مهره کمر و خونریزی داخلی جان خود را از دست داده ‌است.


بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: این دختر بچه هنگام انتقال به بیمارستان فاید علایم حیاتی بوده است.
احمدی نژاد افزود: مقتوله با نامادری و پدر خود زندگی می‌کرده که نامادری دختر دستگیر شده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: اعترافات وحشتناک نامادری عسل، دختر ۱۰ ساله مشهدی


گفتنی است، ساعت ۲۰ شب شنبه گذشته ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد مشهد از مرگ مشکوک دختربچه ای به نام «عسل» در یکی از مراکز درمانی خبر دادند.

 

در پی دریافت این گزارش، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد عازم بیمارستان ۲۲ بهمن شد و به تحقیق در این باره پرداخت. وجود برخی آثار کبودی روی پیکر این دختر کوچک، در حالی ماجرای مرگ او را در هاله ای از ابهام قرار داد که نامادری کودک مدعی شد «عسل» روی زمین افتاده است!

 

بررسی های میدانی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حاکی از آن بود که زن جوان در حالی حدود پنج سال قبل ازدواج مجدد کرده که فرزند دیگری نیز از همسر سابقش داشته است.

 

اگرچه برخی تحقیقات محرمانه مقام قضایی از رفتار پرخاشگرانه نامادری با دختر بچه مذکور حکایت دارد اما زن جوان که به دستور قاضی احمدی نژاد بازداشت شد، در اظهارات خودش ادعا کرد: ظهر قبل از حادثه در منزل مادرم بودیم که دخترم (عسل) گفت «من زمین خورده ام». او در خانه بازی می کرد و زمانی هم که قصد رفتن به بازار را داشتیم باز هم «عسل» گفت: من روی زمین افتادم!

 

وی افزود: به توصیه مادرم او را خواباندم اما بعد از چند دقیقه مادرم گفت: رنگ او پریده و حال خوبی ندارد! به همین خاطر با اورژانس تماس گرفتیم و او را به بیمارستان ۲۲ بهمن بردیم.

 

پزشک قانونی علت مرگ دختر کوچک را شکستگی مهره های کمر و خونریزی داخلی اعلام کرده است. اما پدر دختر ادعا می کند، همسرش با «عسل» بسیار مهربان بود و در دفتر خاطراتش از او به نیکی یاد می کرد. تحقیقات بیشتر درباره مرگ تلخ عسل ادامه دارد تا زوایای پنهان این ماجرای مشکوک روشن شود.

 

منبع: ایرنا


بیشتر بخوانید:

 

قتل فجیع در مشهد/ پسری سر پدرش‌ را‌ برید و درون تشت گذاشت

 

بازپرس ویژه قتل عمد: اعتراف نامادری سنگدل به قتل/ پدر «عسل» هم سابقه ضرب‌وشتم او را داشته است/از مادر عسل خبری نیست!

 

مرد ۲۳ ساله سر همسرش را برید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->