شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

بنیامین قربانی رابطه مجازی مادرش با نوید/ کودک آزاری برای جذب فالوور در اینستاگرام

  • کد خبر: ۲۹۳۴۸
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
بنیامین قربانی رابطه مجازی مادرش با نوید/ کودک آزاری برای جذب فالوور در اینستاگرام
مادر کودک آزار در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و راز این کودک آزاری را بر ملا کرد.

به گزارش شهرارانیوز، مهدی غلامی  رئیس شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی گفت:  اقدام مجرمانه مادر کودک آزار مشهدی که با زدن کودک خود از مردم اخاذی می کرد و منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی دستگیر شد.

او افزود: متهم خانمی است که با پسری به نام نوید ارتباط دوستی داشته و از طرف آن پسر که خود را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده و با وعده های دروغین همچون گرفتن اقامت فرانسه، پیداکردن کار وعده ازدواج در ازای طلاق از همسرش را به وی داده و  ارتباطات را بیشتر می کند.

جزییات اعترافات مهلا/ مادرکودک آزاری، که بابت نزدن کودکش، از مردم اخاذی می کرد /////////////////منتششششر نشود

قاضی این پرونده ادامه داد: در یکی از تماس های این خانم با نوید، بنیامین پشت دوربین می آید و زبانش را در می آورد که نوید ناراحت می شود و و از او درخواست می کند تا کودکش را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

غلامی بیان کرد: نوید، مادر این کودک را در صورت عدم ضرب و شتم کودک خردسالش، تهدید به انتشار عکس های مستهجن اش می کند و مهلا مادر این کودک ،خواسته شیطانی او را اجرا می کند و فیلم هایی از ضرب و شتم کودکش را ارسال می کند.

او تصریح کرد: نوید حتی از مادر این کودک می خواهد با قاشق او را بسوزاند و فیلم تهیه کند. وقتی مهلا، مقاومت می کند نوید اقدام به باز کردن پیجی در اینستاگرام می کند و تصاویر شخصی مهلا و عکس و فیلم های ضرب و شتم را منتشر می کند.

قاضی این پرونده تاکید کرد: متهمه به زندان معرفی شد و طفل جهت نگهداری به پدرش تحویل داده شد.تحقیقات جهت شناسایی متهم دیگر ادامه دارد.

قاضی غلامی اظهار کرد: مادر حق ضربه زدن به فرزندش را ندارد طفل همچنین به پزشکی قانونی ارجاع داده شده و در صورت صدمه کودک،ایراد ضرب عمدی هم به مادر تفهیم می شود.مادر این کودک از سلامت روانی برخوردار است و به گفته وی ، پس از ضرب و شتم فرزندش، گریه می کرده است.

مهلا مادر این کودک گفت: از اقدام خود پشیمانم و مورد اغفال قرار گرفتم و تقاضای دستگیری نوید را دارم که از من و فرزندم به عنوان طعمه برای جذب فالوور و دنبال کننده استفاده کرده است.

 

آیا کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد؟

غلامحسین حقدادی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی باتوجه به شرایط رخ داده نگران سرنوشت کودک است و با پیگیری های صورت گرفته  هم اکنون کودک در اختیار یکی از بستگان خود است .

او در مورد اینکه آیا این کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد نیز افزود: هنوز ابعاد پرونده دردست قاضی پرونده است و بر طبق صلاحدید قاضی اگر والدین صلاحیت نگهداری فرزندشان را نداشته باشند یا به فرد صاحب صلاحیت واگذار می شود و یا تحویل بهزیستی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->