کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

فیلم‌های ایرانی‌ای را که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند، بشناسید

  • کد خبر: ۳۰۷۳۳
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
فیلم‌های ایرانی‌ای را که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند، بشناسید
کمپانی «دریم لب فیلمز» تعدادی فیلمی ایرانی را در بازار فیلم جشنواره کن که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود،معرفی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از میان فیلم‌های ایرانی که کمپانی «دریم لب فیلمز» به مدیریت نسرین میرشب پخش بین‌المللی آنها را بر عهده دارد چهار فیلم بلند داستانی، دو مستند بلند و یک فیلم کوتاه در بازار جشنواره فیلم کن حضور خواهند داشت که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا برای اولین بار به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، «تی تی» از آیدا پناهنده، «من اینجا هستم» به کارگردانی عباس امینی، «عنکبوت» از ابراهیم ایرج‌زاد، مستند «سایه‌های بی‌خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی، مستند «همراه با باد» ساخته مهدی شادی‌زاده و فیلم کوتاه «تریشکو» به کارگردانی شکیبا خالقی، آثاری هستند که در بازار جشنواره فیلم کن به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها در عرصه خرید، فروش آثار سینمایی، معرفی می‌شوند.

 

بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل خانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی بازیگران فیلم جدید و ۱۳۹ دقیقه‌ای شهرام مُکری با عنوان «جنایت بی‌دقت» هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره ان حرف می زنند و با شروع ماجراها بر پرده سینما، داستان‌ آنها و قصه فیلم با هم یکی میشود.»

 

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
جنایت بی دقت 

 

فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده نیز با بازی چهره‌های سرشناسی چون الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر همراه است و داستان آن درباره پروفسوری است که قصد دارد نظریه خود را درباره پایان جهان به اثبات برساند و در این میان با مادری عجیب با رحم اجاره‌ای ملاقات می‌کند و ...

 

فیلم‌های ایرانی‌ای را که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند، بشناسید

 

در فیلم جدید عباس امینی به نام «من اینجا هستم» نیز افشین هاشمی در کنار شیرین اسماعیلی، مهدی صباغی و طیبه نیکزاد نقش آفرینی کرده‌اند و داستان فیلم درباره قتل مشکوک مردی است. 

 

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
من اینجا هستم

 

فیلم «عنکبوت» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد و با بازی محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش و ماهور الوند که پیش از این در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر به نمایش گذاشته شده روایتگر داستانی جنایی با ریشه‌های اجتماعی است و درباره زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد در جامعه را با کاری که تنها از نگاه او صحیح است، خشک کند. 

 

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
عنکبوت

مستند «سایه‌های بی‌خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی نیز پس از اولین نمایش جهانی در جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) و کسب جایزه بهترین کارگردانی این رویداد سینمای مستند در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر نیز حضور یافته است. این مستند اثری تکان‌دهنده و برانگیزنده درباره محل نگهداری نوجوانان بزهکار است و روی دختران و زنانی تمرکز می‌کند که به سبب قتل یا معاونت در قتل یکی از مردان خانواده یا خویشاوندان سوءاستفاده‌گر خود به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده‌اند.

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
مستند سایه‌های بی‌خورشید 

مستند «همراه با باد» با حضور چهره‌هایی چون لیلی گلستان، آیدین آغداشلو، کیانوش عیاری، جواد مجابی، مرم زندی، ابراهیم حقیقی و محسن آزرم، روایتی است از ابعاد هنری چندگانه زندگی عباس کیارستمی و به زندگی این هنرمند ایرانی از نگاه برخی از هنرمندان و شاعران هم عصر او می‌پردازد. 

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
مستند همراه با باد

فیلم کوتاه «تریشکو» با بازی شکیبا خالقی، شریف شریفی، علی داوودنژاد، امین دهفولی و سیامک مولوی هم درباره زن جوانی است که همراه با گربه‌اش به نام تریشکو به تنهایی در تهران زندگی می‌کند اما مجبور است برای مراقبت از مادر بیمارش به اصفهان برود. زن جوان کسی را برای مراقبت از گربه‌اش پیدا نمیکند و ...

فیلم‌های ایرانی‌ای که در بازار آنلاین جشنواره کن معرفی می‌شوند
فیلم کوتاه تریشکو 

بازار آنلاین جشنواره فیلم کن (Marché du Film Online) از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) برگزار می‌شود و فیلم‌های معرفی خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->