کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ورود بانوان به زورخانه‌ها رسما ممنوع شد + سند

  • کد خبر: ۳۰۷۵۹
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
  • ۲
ورود بانوان به زورخانه‌ها رسما ممنوع شد + سند
رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در نامه‌ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی حضور چند روز پیش ۲ تن از بانوان ورزشکار به زورخانه ولی عصر شهر قدس و انجام حرکات زورخانه ای نظیر کباده کشی که با حجاب کامل اسلامی صورت گرفت، هیات ورزش‌های زورخانه‌ای تهران بلافاصله حکم به برکناری مرشد و زورخانه دار این زورخانه داد.


پس از این اقدام، عباس صباغی رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای استان تهران در دستور کتبی به روسای هیات‌های شهرستان‌های استان تهران با محکومیت ورود زنان به زورخانه‌ها، بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان برخورد جدی با متخلفان خبر داد.


ممانعت هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران با ورود و فعالیت بانوان در زورخانه، در شرایطی است که بنا بر اظهارات مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، برخی از مراجع تقلید سرشناس نظیر مکارم شیرازی، نوری همدانی و شبیری زنجانی و... فعالیت بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای با حفظ شئونات اسلامی را بدون اشکال شرعی عنوان کرده‌اند.


تصویر دستورنامه رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران به روسای هیات‌های شهرستان‌های استان تهران را در ذیل مشاهده می‌کنید:

 

ورود بانوان به زورخانه‌ها رسما ممنوع شد + سند

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
کاسه ی داغ تر از آش که میگن همینه!
شاه میبخشه! قلی نمیبخشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
حتی در آمریکا برای حضور بانوان در مراکز علمی آموزشی و دانشگاهی در مورد نوع پوشش و استفاده از رنگ جلف لباس و آرایش خانمها قوانین بسیار سختی وجود دارد و شدیدا اجرا میشود و اگر رعایت نشود منجر به اخراج دختران از دانشگاه میشود من نمیدانم چگونه ما چنین سخت گیریهایی در دانشگاهها و مراکز سنتی و مقدس ورزشی که ماهیت ورزش پهلوانی را به خطر می اندازد و باعث گسترش بی‌عفتی و سبکی در این مراکز خواهد شد و پایه های رشد تمدنی را به خطر می اندازد را نداریم یعنی ما از آمریکاییها و غربیها آزادتر و مدرن تریم ؟!...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->