اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تساوی بی‌موقع بارسلونا در لالیگا

  • کد خبر: ۳۱۰۶۴
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۷
تساوی بی‌موقع بارسلونا در لالیگا
صدرنشینی بارسا با تساوی مقابل سویا به خطر افتاد.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، رقابت‌های لالیگا در هفته سی‌ام امشب آغاز شد و بارسا در خانه سویا در ورزشگاهی خالی از تماشاگر هم نتوانست به پیروزی برسد. در این دیدار کیکو ستین ترجیح داد گریژمان را نیمکت‌نشین کند تا شاید به زهر خط تهاجمی تیمش اضافه شود، اما این تغییر هم سودی نداشت و بارسا نتوانست دروازه حریف را در پایان 90 دقیقه تلاش باز کند.

 

بارسلونا با این تساوی 65 امتیازی شد و در صورتی که رئال مادرید موفق شود در خانه سوسیه‌داد به پیروزی دست یابد، این شاگردان زیدان خواهندبود که صدر جدول را از حریف دیرینه می‌گیرند.

 

حساس‌ترین صحنه این دیدار اما در انتهای نیمه نخست رقم خورد. نیمه اول دیدار سویا و بارسا در سانچس پیسخوان با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که بیرون محوطه جریمه لوئیس سوارز توسط فرناندو نقش بر زمین شد. متعاقب این صحنه بود که لیونل مسی با هل دادن دیگو کارلوس بازی را پر تنش کرد.

 

تساوی بی‌موقع بارسلونا در لالیگا

 

با وجود اینکه شدت ضربه مسی زیاد نبود، کارلوس خود را به زمین انداخت اما نه داور به مسی اخطار داد و نه وی ای آر روی این صحنه دخالت کرد؛ در حالی که بازیکنان سویا معتقد بودند مسی باید از زمین اخراج شود.

 

کارشاس داوری مارکا معتقد است که مسی به دلیل هل دادن باید حداکثر یک کارت زرد می گرفت و بازیکن سویا هم روی صحنه کاملا اغراق کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->