قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

پیروزی رئال در نخستین گام پس از کرونا + خلاصه بازی

  • کد خبر: ۳۰۴۸۸
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
پیروزی رئال در نخستین گام پس از کرونا + خلاصه بازی
رئال موفق شد با برتری قاطع مقابل ایبار، در کورس رقابت با بارسا برای تصاحب لالیگا باقی بماند.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، پس از پیروزی بارسلونا در دیدار شب گذشته مقابل مایورکا، امشب رئالی‌ها در شرایطی به مصاف ایبار رفتند که حفظ فاصله با بارسا و ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این دیدار داشتند.

 

 

رئال مادرید در شبی که بعد از سه ماه به میادین بازگشت، در استادیوم آلفردو دی استفانو موفق شد در نیمه اول قدرتمند بازی کرده و در نهایت مانند بارسلونا این مقطع را بک پیروزی بزرگ آغاز کند. بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد و در این تیم در دقیقه 3 به گل رسید. روی حرکت کریم بنزما و دفع توپ مدافعان ایبار، تونی کروس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زیبا به طاق دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و اگرچه شاگردان زین الدین زیدان توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در امر خلق موقعیت ناکام بودند.

 

راموس به کومان رسید

پیروزی رئال در نخستین گام پس از کرونا

اما در دقیقه 29 رئال مادرید روی دومین حمله جدی به گل دوم دست یافت. روی پاس عرضی و دقیق بنزما، ادن هازارد در موقعیتی تک به تک ترجیح داد سرخیو راموس را صاحب موقعیت کند تا کاپیتان رئال مادرید دروازه خالی ایبار را باز کند.

 

این گل شماره 67 سرخیو راموس در لالیگا بود تا با رکورد گلزنی رونالد کومان ستاره هلندی سابق بارسا برابری کند. این دو حالا به طور مشترک پس از فرناندو هیه رو(105 گل) بهترین مدافعان گلزن تاریخ لالیگا هستند.

این همچنین اولین گل راموس در سه سال گذشته با پا و در جریان بازی بود. آخرین بار 13 سپتامبر 2017 برابر آپوئل و با یک قیچی برگردان موفق شده بود با پا گلزنی کند. 20 گل اخیر راموس با پا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بودند.

اما این پایان کار نبود و رئال مادرید دقایقی بعد به گل سوم هم دست یافت. ضربه ادن هازارد توسط دروازه بان ایبار مهار شد و در ریباند مارسلو توانست با یک ضربه محکم به گوشه دروازه زننده گل سوم لقب گیرد.

 

مارسلو به یاد جورج فلوید

 

ستاره برزیلی رئال پس از گلزنی شادی گل خاصی را به نمایش گذاشت. او به یاد جورج فلوید(فرد سیاهپوستی که ماه گذشته در مینیاپولیس آمریکا توسط یک مامور پلیس کشته شد) روی زانو نشست و دست مشت کرده اش را به سمت آسمان گرفت. این اولین گل مارسلو در لالیگا از اکتبر 2018(برابر بارسا در نوکمپ) بود.

 

پیروزی رئال در نخستین گام پس از کرونا

 

در لحظات پایانی رئال مادرید فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت، اما ضربه رودریگو روی ارسال مارسلو با مهار دیدنی دیمیتروویچ همراه شد تا نیمه نخست با برتری 0-3 رئال مادرید به اتمام برسد.

 

در اوایل نیمه دوم و روی اشتباه عجیب تیبو کورتوا، ایبار می توانست به گل اول دست یابد اما ضربه اسپوسیتو در اختیار دروازه بان رئال قرار گرفت.

 

در دقیقه 60 ایبار صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه سر انریخ به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

 

اما یک دقیقه بعد ایبار به گل اول دست یافت. ضربه بیگاس بعد از برخورد به بازیکنان به شکل عجیبی به گوشه دروازه رفت و کورتوا نتوانست توپ را بگیرد.

 

در دقیقه 71 ایبار تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه پدرو لئون در موقعیتی تقریبا تک به تک در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت و این فرصت بسیار خوب برای ایبار از دست رفت.

 

در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر انجام دادند، اما فرصت خاصی روی دروازه هیچ یک از طرفین ایجاد نشد تا رئال مادرید با تکیه بر نمایش درخشان نیمه اول در نهایت با نتیجه 1-3 ایبار را مغلوب کند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->