تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

پیروزی بارسلونا در نخستین دیدار بعد از کرونا

  • کد خبر: ۳۰۳۶۵
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
پیروزی بارسلونا در نخستین دیدار بعد از کرونا
بارسلونا در اولین دیدارش بعد از شروع دوباره رقابت های لالیگا در خانه مایورکا به پیروزی 4-0 رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، شاگردان کیکه ستین که با دو امتیار برتری نسبت به رئال در صدر قرار داشتند، توانستند در خانه مایورکا به یک برتری پرگل برسند و جایگاه شان در صدر جدول لالیگا را تثبیت کنند.

 

بارسا بازی را طوفانی آغاز کرد و کمتر از دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. ارسال دقیق یوردی آلبا از سمت چپ در مقابل دروازه به آرتورو ویدال رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

پیروزی بارسلونا در نخستین دیدار بعد از کرونا

فشار حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 6، چیزی نمانده بود که برایث‎ویت گل دوم آبی و اناری ها را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه مایورکا پیدا نکرد.

 

در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل شد و تیم میزبان هم برای دقایقی پیش کشید اما در دقیقه 11، این بارسا بود که صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد ولی حضور به موقع مدافع میزبان، مانع از گلزنی مسی شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان میزبان بودند که تلاش کردند اختلاف را کم کنند. در دقیقه 45، روی ارسال پوزو، این بودیمیر بود که می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد و نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید. نیمه دوم را مایورکا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48 به گل برسد اما باز هم ضربه سر بودیمیر نتوانست دروازه بارسا را باز کند.

 

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 59، برایث‌ویت می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که آرائوخو گل سوم بارسا را به نام خود کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

برتری بارسا ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 79، این تیم به گل سوم رسید. روی پاس عالی مسی به پشت مدافعان مایورکا بود که آلبا با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

در دقایق پایانی بازیکنان مایورکا تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما موفق به این کار نشدند. در مقابل، این بارسا بود که در دقیقه 90+3، به گل چهارم رسید. روی حرکت خوب سوارز و پاس او بود که مسی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.

 

در ثانیه های پایانی بارسا می توانست یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند اما حضور به موقع رینا، مانع گلزنی سوارز شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 4-0 به پایان رسید.

 

برتری بارسا ادامه داشت اما در دقیقه 22، این مایورکا بود که می توانست به گل تساوی برسد ولی واکنش خوب مارک آندره تراشتگن، مانع از گلزنی کوبو شد. حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 31، باز هم کوبو صاحب موقعیت شد ولی باز هم تراشتگن دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

 

در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 37، به گل دوم رسید. باز هم روی یک حرکت خوب از سمت چپ بود که در آشفتگی مدافعان مایورکا، توپ مقابل دروازه به برایث‌ویت رسید و او هم با یک ضربه محکم، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

رکوردشکنی مسی در گام نخست

پیروزی بارسلونا در نخستین دیدار بعد از کرونا

لیونل مسی حالا تنها  بازیکنی است که در 12 فصل پیاپی لالیگا موفق شده در هر فصل 20 گل یا بیشتر به ثمر برساند.

 

از این گذشته درخشش مسی در بازی با مایورکا باعث شد تعداد پاس گلهای او در این فصل به عدد 14 برسد. او به این ترتیب تا این لحظه هم بهترین گلزن فصل لالیگا است و هم بهترین آمار پاس گل را در این لیگ به خود اختصاص داده.

 

حذف اینتر در جام حذفی

 

شاگردان گنارو گتوزو که در دیدار رفت در سن سیرو با نتیجه 1-0 اینتر را شکست داده بودند، در دیدار شب گذشته در سن پائولو توانستند این تیم را با تساوی 1-1 متوقف کنند و راهی دیدار نهایی شوند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این اینتر بود که در دقیقه 2، روی یک ضربه کرنر به گل رسید. ارسال خطرناک کریستین اریکسن بدون اینکه به کسی برخورد کند، از بین پاهای داوید اوسپینا عبور کرد و تبدیل به گل اول بازی شد.

 

پس از این گل بازی متعادل دنبال شد و اگرچه بازیکنان ناپولی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، باز هم موقعیت خاصی روی دروازه اینتر ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 21، چیزی نمانده بود که پاس ضعیف باستونی و اشتباه هاندانوویچ، ناپولی به گل برسد اما مرتنز و اینسینیه نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

 

چند دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود تا صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل دوم شوند اما ضربه سر لوکاکو روی ارسال اریکسن، راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد. در دقیقه 32، بار دیگر لوکاکو با یک ضربه سر روی دروازه ناپولی خطرساز شد اما این بار اوسپینا با یک واکنش خوب، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 40، کاندروا بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه او را این بار هم اوسپینا دفع کرد.

 

یک دقیقه بعد، دروازه بان کلمبیایی ناپولی بازی خوبش را تکمیل کرد و با یک شروع مجدد عالی، اینسینه را راهی دروازه اینتر کرد و پاس در عرض او را هم مرتنز با یک بغل پای مطمئن، تبدیل به گل کرد تا حساب کار 1-1 شود. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اینتری ها بهتر آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان ناپولی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این برتری هم به موقعیت خاصی منجر نشد.

 

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در فاصله 20 دقیقه به پایان بازی، کونته سه تعویض همزمان انجام داد و ویکتور موزس، الکسیس سانچس و کریستین بیراگی را به زمین فرستاد و این باعث شد تا اینتری ها تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار بگیرند.

 

در دقیقه 76، چیزی نمانده بود که الکسیس سانچس با یک شوت تماشایی، اینتر را پیش بندازد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، چیزی نمانده بود که اریکسن خود و تیمش را دو گله کند اما باز هم اوسپینا دروازه تیمش را نجات داد.

پیروزی بارسلونا در نخستین دیدار بعد از کرونا

تلاش اینتری ها برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ادامه داشت اما آنها در نهایت نتوانستند به هدف شان برسند و ناپولی به دیدار فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->