جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور
سرخط خبرها

فولاد - استقلال/ پایان سکوت لیگ نوزدهم بعد از ۱۱۷ روز

  • کد خبر: ۳۱۵۸۴
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
فولاد - استقلال/ پایان سکوت لیگ نوزدهم بعد از ۱۱۷ روز
فولاد- استقلال امشب (چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۹) از ساعت ۲۱ برگزارکننده اولین بازی لیگ بعد از توقفی طولانی هستند.
احسان سرفرازی/شهرآرانیوز - صدوهفده روز بعد از دمیده‌شدن سوت آخرین مسابقه رسمی لیگ برتر، امشب و از ساعت ۲۱ سیدمهدی سیدعلی بار دیگر شروع مسابقات لیگ برتر را اعلام خواهد کرد. آبی‌پوشان پایتخت که این‌روز‌ها به‌خاطر لشکر زیاد مصدومانشان برای انتخاب ۲۲ بازیکن تمرینی بعضا به مشکل می‌خوردند، درحالی برای سی‌وششمین بار در لیگ برتر مقابل قرمزونارنجی‌پوشان اهوازی صف‌آرایی می‌کنند که در بازی‌های قبلی، برتری کامل با این تیم بوده است. در ۳۵ بازی قبلی، استقلالی‌ها ۱۷ مسابقه را با پیروزی به پایان برده‌اند و ۸ بازی هم به کام فولادی‌ها تمام شده است. همچنین ۱۰ مسابقه ۲ تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده تا آمار ۵۲ گل زده برای استقلال و ۳۳ گل زده برای قرمزونارنجی‌های اهوازی رقم بخورد. همه این‌ها درحالی است که این بازی کاملا تحت‌تأثیر بیماری کرونا قرار دارد و شاید چیزی که امشب فراتر از متن به چشم بیاید، تمهیدات مسئولان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

جدال مجیدی با تفکرات کی‌روش!
استقلال فرهاد مجیدی حتی بعد از رفتن استراماچونی هم با همان شیوه مربی ایتالیایی بازی می‌کرد. استرا با اینکه از ایران رفت، ولی یک ارث خوب برای مجیدی به جای گذاشت. تیمی که خیلی راحت می‌توانست مانند یوونتوسِ کونته یا چلسیِ ساری بازی کند. مجیدی احتمالا امروز سیدحسین حسینی را درون دروازه قرار دهد و از عارف غلامی، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی در خط دفاعی تیمش بهره ببرد. بازگشت مدافع مشهدی استقلال که چندماهی می‌شود به‌خاطر مصدومیت از میادین دور بوده، احتمالا یکی از سورپرایز‌های مجیدی برای بازی امشب باشد. هرووه میلیچ و وریا غفوری، ۲ بال استقلال در بازی خواهند بود و مسعود ریگی، آرش رضاوند و علی کریمی کمربند خط میانی این تیم را محکم‌تر از قبل خواهند بست. مهدی قائدی و ارسلان مطهری هم خط حمله زهردار آبی‌ها را در اهواز خواهند ساخت. تیم مجیدی که امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد دارد، روی ۳ امتیاز این مسابقه حساب ویژه‌ای باز کرده است. اما در سمت مقابل جواد نکونام با شیوه متفاوتی پای به میدان خواهد گذاشت. نکو که از همان اول دنباله‌روی راه کارلوس کی‌روش بود، احتمال در این بازی با سیستم ۱-۳-۲-۴ پای به میدان خواهد گذاشت. سبک بازی اهوازی‌ها هم باتوجه به مهره‌هایی که در اختیار دارند، احتمالا دادن توپ به حریف و زدن ضدحملات ناگهانی خواهد بود. ۳ امتیاز این دیدار می‌تواند کمک زیادی به هر ۲ تیم فولاد و استقلال کند تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهند. شاگردان نکونام پس از ۳ برد متوالی در لیگ و همچنین پیروزی در ۲ بازی دوستانه، آماده‌اند تا بهترین عملکرد را در این دیدار داشته باشند. ازطرفی استقلالی‌ها هم عملکرد چندان‌درخشانی در بازی‌های آخرشان نداشتند. کسب ۲ تساوی در بازی‌های دوستانه و شکست در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر، هواداران آبی‌پوش را کمی نگران کرده است.

ردپای عنایتی در بازی فولاد و استقلال
در جدول بهترین گل‌زنان رقابت‌های مستقیم ۲ تیم، رضا عنایتی، مهاجم مشهدی سال‌های نه‌چندان‌دور استقلال، در صدر قرار دارد. سرمربی این‌روز‌های تیم فوتبال «هوادار» با ۷ گل بهترین گل‌زن استقلال مقابل فولاد است و رضا نوروزی با ۵ گل بهترین گل‌زن فولاد به استقلال محسوب می‌شود. جواد نکونام، سرمربی این‌روز‌های فولاد، سابقه زدن ۳ گل به این تیم با پیراهن استقلال را دارد و یکی از گل‌زنان برتر در دیدار‌های ۲ تیم است و فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، نیز سابقه زدن ۲ گل به فولاد را دارد. همچنین اسماعیل شریفات تنهابازیکنی است که با پیراهن هر ۲ تیم سابقه گل‌زنی در این دیدار‌ها را دارد.

جای خالی استراماچونی و فغانی
بازی رفت ۲ تیم که با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول امسال بود. در آن بازی استقلال تا دقیقه ۹۵، ۱ بر ۰ از فولاد پیش بود، اما در آخرین توپ ارسالی مسابقه و در وقت‌های تلف‌شده، فولاد گل مساوی را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند؛ گلی که باعث اعتراض شدید استراماچونی به علیرضا فغانی شد و حاشیه‌های زیادی برای این مربی ایتالیایی ایجاد کرد. حالا ماه‌ها بعد از آن روز نه نشانی از استراماچونی در استقلال است و نه از فغانی در ایران. سرمربی خوش‌تیپ آبی‌ها در جریان ماجرایی پرفرازونشیب که همچنان پرونده‌ای باز دارد، از ایران رفته است و مطرح‌ترین داور بین‌المللی فوتبال کشورمان هم به‌جای لیگ برتر ایران، در لیگ استرالیا سوت می‌زند.

استقلال- فولاد به یاد پادوانی
فولاد و استقلال تقابل‌های هیجان‌انگیزی در تاریخ لیگ برتر داشته‌اند، اما بی‌گمان یکی از خبرساز‌ترین جدال این ۲ تیم، به ۵ اسفند‌ماه ۱۳۹۷ برمی‌گردد؛ جایی‌که در آخرین دقایق بازی نیمه اول، لئوناردو پادوانی، برای زدن یک ضربه سر به هوا بلند شد و با آرمین سهرابیان برخورد کرد. پادوانی در همان لحظه از آسمان به زمین سقوط کرد و دیگر تا روزی که از ایران رفت، نتوانست از زمین بلند شود. مدافع برزیلی استقلال ماه‌ها بعد از آن ماجرا همچنان ویلچرنشین است و مسئله او حالا یکی از مشکلات مهم مدیریت استقلال است. پادو که هنوز نتوانسته است مطالباتش از استقلال را بگیرد، این‌روز‌ها به‌شدت پیگیر کارهایش شده و حالا سایه سنگین تهدید او روی باشگاه استقلال به‌طورواضح احساس می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->