واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

انتخاب هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۱۸۵۱
  • ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
انتخاب هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی
هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در نخستین جلسه هیئت مدیره این مؤسسه انتخاب شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی که عصر پنجشنبه، پنجم تیر در مشهد برگزار شد، افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن تقدیر از هیئت مدیره سابق خانه، مشارکت ٨١ درصدی اعضای این مؤسسه را در انتخابات اخیر هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌ها امیدبخش دانست.
در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات داخلی، «محمد سعید احدیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «غلامرضا بنی اسدی» به عنوان نائب رئیس، «محمدجمال رستم زاده» به عنوان خزانه‌دار، «مجتبی نوریان» به عنوان منشی (دبیر) و «مجتبی محمودی» به عنوان سخن‌گو و مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی همگی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در بخشی از این جلسه که با حضور همه اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان برگزار شد، هر یک از اعضا و بازرسان نظرهای خود را درباره برنامه‌های آینده خانه مطرح کردند.

در این جلسه همچنین درباره گزینه‌های تصدی پست مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو و مقرر شد در جلسه بعدی انتخاب مدیر بر اساس برنامه انجام شود.

در قسمتی از این جلسه همچنین بازرسان خانه خواستار تداوم روند عضویت واجدان شرایط در خانه و پالایش اعضای سابق شدند.

شایان ذکر است در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی بیست‌وهفتم خرداد ماه امسال به‌طور هم‌زمان با ۱۳ استان کشور برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->