برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه:

«ثامن‌الائمه(ع)» با نگاه زندگی همراه با معنویت برگزار شده است

  • کد خبر: ۳۱۹۳۳
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
«ثامن‌الائمه(ع)» با نگاه زندگی همراه با معنویت برگزار شده است
به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه هنرهای تجسمی «ثامن‌الائمه(ع)» با حضور مدیرکل ارشاد خراسان رضوی افتتاح شد.

امیری-به گزارش شهرآرانیوز، این نمایشگاه با 120 اثر از 80 استاد پیش‌کسوت در زمینه‌های نقاشی، نقاشی‌خط، نقش‌برجسته و نگارگری، به مناسبت دهه کرامت در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار شده است.


در این مراسم، مدیرکل ارشاد خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت گفت: نمایشگاه «ثامن‌الائمه(ع)» با نگاه کرامت اهل‌بیت(ع) و آموزه‌های اخلاقی ایشان برگزار شده است و هنرمندان در آثار خود، زندگی همراه با معنویت و ارزش‌های انسانی را به نمایش گذاشته‌اند.


جعفر مروارید افزود: امسال باتوجه‌به شیوع کرونا تأکید شده است تا همه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، اما در کنار رعایت این مسائل در برنامه‌های مردمی، بر فضای مجازی به‌طور ویژه نیز تأکید شده است. بر همین اساس امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه‌ای فرهنگی از برنامه‌هایی با محتوای سبک زندگی رضوی را تدوین کرده که 7 قسمت آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.


به گفته مروارید هدف از این کار تأثیر سبک زندگی رضوی بر زندگی مردم است. از سوی دیگر با‌توجه‌به اینکه امام رضا (ع) پرچم‌دار گفت‌وگوی ادیان و مذاهب بودند، این برنامه‌ها به اشتراک گذاشته شد.
مروارید افزود: در دهه کرامت امسال 12 کمیته تخصصی برنامه‌ها را برنامه‌ریزی کردند که عمده این برنامه‌ها باتوجه‌به نیاز جوانان و لزوم معنویت تدارک دیده شده است. ضمن اینکه در تهیه این برنامه‌ها بر زیباسازی شهر، شور و نشاط معنوی تأکید شده است.


او یادآور شد: امسال که به‌دلیل بحران کرونا بیشتر خانواده‌ها در خانه هستند، سعی کردیم این برنامه‌ها را از طریق فضای مجازی و رسانه ملی ارائه دهیم تا از این طریق فرهنگ و هنر وارد خانه‌های مردم شود.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها، نگاه زیباشناسانه، رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای دهه کرامت امسال بوده است.


علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از امروز 7 تیرماه تا پایان دهه کرامت، از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 19 مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->