رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

مبارزه با فساد، مقطعی و تشریفاتی نیست

  • کد خبر: ۳۲۳۱۱
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مبارزه با فساد، مقطعی و تشریفاتی نیست
رئیس قوه قضائیه لازمه مبارزه با فساد اقتصادی را سلامت درون دستگاه قضایی دانست
پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با رئیس و مسئولان عالی قضایی و همچنین رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور به‌مناسبت روز قوه قضائیه، نقشه راه این قوه برای مبارزه بی‌امان با فساد تبیین شد. رئیس دستگاه قضا هم دیروز در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آن جلسه، اظهار کرد: همه بخش‌های قوه قضائیه باید در تحول، نقش‌آفرینی کنند تا جریان تحول برای مردم ملموس شود و مردم، مسئولان و همکاران در قوه قضائیه احساس کنند که تحول درحال رخ دادن است.
به‌گزارش میزان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر رویکرد مبارزه با فساد در قوه قضائیه و با بیان اینکه قدردان تاییدات مقام معظم رهبری در قبال رویکرد ضدفساد قوه قضائیه هستیم، گفت: مبارزه با فساد، امری مقطعی نیست، بلکه امری مستمر است که به‌صورت پیگیر دنبال می‌شود. او با تاکید بر اینکه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، امری موسمی، مقطعی و تشریفاتی نیست، بلکه امری واقعی است که همواره باید با قوت ادامه یابد تا سلامت نظام اداری در کشور را تضمین کند، گفت: بدون تردید لازمه مبارزه با فساد اقتصادی، سلامت درون دستگاه قضایی است و ارتقای سلامت درون دستگاه قضایی و حفظ سلامت آن، یک الزام است که به هیچ وجه نباید از آن غفلت کرد.
رئیس دستگاه قضا خطاب به کارکنان و قضات دستگاه قضایی، اظهار کرد: هرگونه ناسلامتی در دستگاه قضایی، باید بزرگ تلقی و دربرابر آن عکس‌العمل مناسب نشان داده شود. وی با یادآوری تاکید رهبر انقلاب بر گزارشگران و اعلان‌کنندگان فساد و ناهیان از منکر گفت: ناهیان از منکر باید بدانند که نظام حقوقی کشور، پشتیبان آن‌هاست.
رئیسی در ادامه بر لزوم حمایت از تولید تاکید کرد و افزود: هیچ کارگاه و کارخانه‌ای در کشور نباید دچار توقف و تعطیلی شود و همچنان که همت صورت‌گرفته در سال ۹۸ باعث شد کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی با موفقیت از تعطیلی و توقف حفظ شوند، امسال نیز باید این کار با همین قوت دنبال شود. او در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه وضعیت قیمت‌ها و بازار و لجام‌گسیختگی قیمت‌ها در حوزه مسکن، امر تحمل‌پذیری برای مردم نیست، بر پیگیری جدی مسئولان مختلف در این زمینه تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: چند سال است که مسئله مسکن با بی‌توجهی روبه‌رو شده است و اکنون که اقداماتی درحال انجام است، باید این اقدامات شکل جهشی پیدا کند تا بتواند مشکل مردم را برطرف کند و از گرفتاری آن‌ها بکاهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->