هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها
رئیس تیم پزشکی پلاسما درمانی:

زیرساخت‌های پلاسمادرمانی در کشور‌های اسلامی وجود دارد

  • کد خبر: ۳۲۶۴۰
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
زیرساخت‌های پلاسمادرمانی در کشور‌های اسلامی وجود دارد
رئیس تیم پزشکی درمان کووید۱۹ با پلاسما درمانی گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای پلاسما درمانی در کشور‌های اسلامی وجود دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله و رئیس تیم پزشکی درمان کووید۱۹ با پلاسما درمانی امروز در نشست خبری ترویج علم بنیاد مصطفی (ص) با موضوع بررسی روند درمان ویروس کرونا از طریق پلاسما درمانی گفت: وقتی بدن با میکروارگانیسم خارجی برخورد می‌کند شروع به مقاومت کرده و به تولید انتی بادی یا پادتن می‌پردازد.

دکتر عبدالمجید چراغعلی با بیان اینکه بدین واسطه در بدن بیمار تلاش می‌شود که خودش را از بیماری حفظ کند، بیان کرد: درصد بسیاری از افراد بهبود پیدا می‌کنند که این بحث هم در مورد ویروس کرونا وجود داشت.

وی با بیان اینکه بدن هر فرد پس از حضور ویروس، از روز سوم آنتی بادی تولید می‌کند، گفت: پلاسما درمانی یکی از روش‌هایی است که به فرد برای مقابله با بیماری کمک می‌کند که شباهت زیادی با واکسیناسیون دارد.

چراغعلی با بیان اینکه بعد از چین و ایران که پلاسما درمانی را آغاز کردند کشور‌های دیگری وارد این عرصه درمانی شدند، بیان کرد:طبق آخرین آمار تاکنون ۱۱میلیون نفر در دنیا به کرونا ویروس مبتلا شدند که ۶۰درصدشان بهبود پیدا کرده اند و این‌ها می‌توانند عامل نجات مبتلایان به کرونا باشند.

وی با بیان اینکه کشور‌های اسلامی زیرساخت‌های لازم را برای جمع آوری پلاسما دارند، گفت: این کشور‌ها می‌توانند بر اساس استاندارد‌ها به پلاسما درمانی بپردازند.

چراغعلی با بیان اینکه پلاسما درمانی جای واکسن را نمی‌گیرد، گفت:، ولی پلاسما درمانی نتیجه و عملکردی مشابه با واکسیناسیون دارد.

به گفته وی، در پلاسمادرمانی گروه‌های خونی مهم هستند.

علی عمرانی معاون اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی نیز در ادامه نشست ترویج علم بنیاد مصطفی (ص) با موضوع بررسی روند درمان ویروس کرونا از طریق پلاسما درمانی گفت: در نشست‌های ترویجی این بنیاد به دنبال انتشار یافته‌های محققان جهان به زبان رسانه هستیم که باید در این خصوص شبکه سازی میان محققان جهان و کشور‌های اسلامی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا نیاز است شبکه‌های مختلفی ایجاد شود تا با همکاری‌های محققان جامعه از دستاورد‌های آن‌ها منتفع شوند، بیان کرد: جوانان و نوجوانان، ظرفیت‌های علمی کشور‌ها هستند که با اثر بخش کردن این فعالیت‌ها با گفتمان سازی، این مسیر برای جوانان میسر می‌شود.

افزود: بناداریم در نشست‌های ترویج علم دستاورد‌های محققان دنیا و جهان اسلام به زبان رسانه را در اختیار مردم قرار دهیم.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->