انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارگزاری آگاه امروز شنبه ۱۴ تیر همچنان دچار اختلال است

  • کد خبر: ۳۲۸۰۷
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • ۲
کارگزاری آگاه امروز شنبه ۱۴ تیر همچنان دچار اختلال است
در حالی که بیش از یک هفته از قطعی یک روزه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کاربران این کارگزاری از اختلال در پنل معاملاتی آساتریدر شاکی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس پیام‌های مخاطبان بسیاری از کاربران کارگزاری آگاه نسبت به بروز اختلال و قطعی سامانه معاملاتی این کارگزاری اعتراض دارند.

در حالی که بیش از یک هفته از قطعی یک روزه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کاربران این کارگزاری از اختلال در پنل معاملاتی آساتریدر شاکی هستند. بسیاری از مخاطبان با نوشتن پیام در خبر مربوط به آخرین وضعیت کارگزاری آگاه نسبت به عملکرد ضعیف این کارگزاری اعتراض کرده‌اند.

 

از سوی دیگر برخی نیز با فرستادن تصویر باز نشدن وبسایت این کارگزاری معتقدند این سامانه به کل از دسترس خارج شده است. با این حال به نظر می‌رسد روشن کردن فیلترشکن موجب اختلال در سامانه معاملاتی این کارگزاری می‌شود و آگاه در پیامی از کاربران خود خواسته که برای استفاده از سامانه معاملاتی از فیلترشکن یا vpn استفاده نکنند.

 

در ادامه بخشی از نظرات مخاطبان  و سهام‎‌داران در خصوص اختلال در کارگزاری آگاه را می‌خوانید:

 

یکی از مخاطبین می‌گوید: «خیلی مسخره هست به خدا قبل از اینکه معاملات شروع بشه و یا بازار باز بشه سایت بازه وقتی که بازار باز میشه سایت بسته هست تا وقتی که بازار بسته بشه بعد از بسته شدن بازار تازه سایت میاد بالا به خدا. مسخره هست خوب آقا سایت خرابه دیگه اینو کلا قطع کن بی خیال شو دیگه با این کارا کمتر ما رو اذیت کنید و خودتون رو مسخره کنید.»

 

کاربری دیگر نیز نسبت به خسارتی که اختلالات به سرمایه او وارد کرده معترض است: «ما با این مشکلات کارگزاری آگاه خیلی زیان دیدیم. واقعا کسی هست پاسخگو باشه؟»

 

مخاطب دیگری با نام کاربری مهدی نیز این پیام را گذاشته است: «چرا کسی به فکر مشتریان کارگزاری آگاه نیست؟ این کارگزاری عملا با تقسیم مشتریان خرد و کلان (مثلا سرمایه زیر یه میلیارد و بالای یه میلیارد) هیچ توجهی به سهامداران خرد نداره. اصلا پاسخ پشتیبانی رو هم نمی‌دن. الان چند ماه هست. این اواخر که دیگه گندش دراومده. در تازه‌ترین مورد هم خودم چهارشنبه باید پول به حسابم واریز می‌شد چک رو اشتباهی می‌برن یه بانک دیگه (در صورتی که من فقط یه شماره حساب ثبت از یه بانک دارم) ساعت حدود۶-غروب دوباره برگشت می‌زنن به حساب کارگزاری. از چهارشنبه بعدازظهر (هم پیام و تلفن و اینستا و… هیچ جوابی هم نگرفتم. الکی هم میگن تا ساعت ۱۹ پشتیبانی تلفنی داریم. الان خسارت من با کی هست؟ اون چند روزی هم که مشتریان نتونستن معامله کنن چه کسی ضرر و زیان اون‌ها رو باید بده؟ (مخصوصا چهارشنبه -شنبه و یکشنبه)»

 

فردی نیز به نام ابراهیمی این گونه اعتراض خود را بیان کرده است: «اختلالات به شدت به قوت خود باقیه. الان ۱۴ تیر ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه است و من نتونستم وارد بشم. امروز بدون اختلال! باز هم اخبار دروغ.»

 

ناشناسی دیگر نیز گفته است: «سلام به خدا دیگه خسته شدیم چکار میکنه این مدیر عامل اگاه قبل از معاملات سایت بازه همین که شروع میشه کامل قطع میشه اخه به نظر شما مردم چکار کنن این واقعان بی عدالتی هست.»

 

فردی دیگر هم گفته: «۲ هفتس تعمیرات تموم نشد؟ چرا ناراضی نگه دوس دارین بمونن همه. وضعیت رو کی سامان میدین. چی میشه رتبه ۱ تو خدمات و .. باشین عیبی داره؟ تموم کنین این اختلالو هرجور ک هسسست.»

 

اختلال در سامانه کارگزاری آگاه در حالی امروز نیز ادامه پیدا کرده که هفته گذشته نیز بسیاری از کاربران کارگزاری‌های دیگر نیز نسبت به کندی سامانه معاملاتی اعتراض داشتند.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
3
خبر مرگشون با این کارگزاری هر موقع بازار باز میشه سایت قطع میشه تا موقعی که بازار بسته بشه کسی نیست جوابگو باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
مسخره س واقعا امروز 21 و از هفته قبل مانده ها پریده کسی هم پاسخگو نیست من همین چند روز آینده خارج میشم از این کارگزاری مسخره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->