آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک به مجتمع‌های تجاری مشهد

  • کد خبر: ۳۳۲۵۵
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک به مجتمع‌های تجاری مشهد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: مراجعه‌کنندگان به پاساژها و بازارهای سربسته باید با ماسک وارد شوند و مجتمع‎‌های تجاری نیز باید از ورود افرادی که ماسک ندارند، ممانعت به عمل آورند.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر دلداری  در خصوص فعالیت اصناف مشهد، اظهار کرد: غیر از تالار‌های پذیرایی و باغ‌تالار‌ها که فعالیت آن‌ها از ابتدای کرونا ممنوع شد، تاکنون هیچ‌گونه دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر تعطیلی اصناف یا تصمیمی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: مراجعه‌کنندگان به مجتمع‌های تجاری، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته باید با ماسک وارد شوند و مجتمع‎های تجاری نیز باید از ورود افرادی که ماسک ندارند، ممانعت به عمل آورند و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دلداری ادامه داد: تاکنون محدودیت جدیدی به ما ابلاغ نشده، اگر ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استانی تصمیم جدیدی بگیرند و ابلاغ کنند، لازم‌الاجرا خواهد بود، اما ابلاغ جدیدی نداشتیم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در خصوص برگزاری مراسم در تالار‌های طرقبه-شاندیز، گفت: این از اختیارات ستاد کرونا است که برای برگزاری مراسم در طرقبه-شاندیز مجوز بدهد یا لغو کند، ما در این موضوع دخل و تصرفی نداریم.

وی اضافه کرد: در ستاد شهرستانی طرقبه-شاندیز در این خصوص تصمیم گرفته شده که باید مجدد بررسی کنند، ما نمی‌توانیم در این موضوع دخالت کنیم و در اختیار مشهد نیست، اما تعداد زیادی از مردم اعتراض کردند و تماس‌هایی داشتیم که می‌خواستند برگزاری مراسم در طرقبه-شاندیز را ممنوع کنیم.

دلداری با بیان اینکه خود مردم باید رعایت کنند، زیرا در حال حاضر اوضاع مساعد نیست، عنوان کرد: زمانی که مردم در سطح بازار تردد و به مجتمع‌های تجاری و واحد‌های صنفی مراجعه می‌‎کنند، حتما باید ماسک داشته باشند. تنها و بهترین راه پیشگیری از کرونا قرنطینه خانگی و استفاده از ماسک است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: مردم باید تردد خود را کم کنند و تنها برای کار‌های ضروری وارد شهر شوند و حتما هم از ماسک استفاده کنند. کنترل این تعداد زیاد واحد صنفی در سطح شهر و مجتمع‌های تجاری با بضاعت نیرویی که داریم، سخت است. مردم خودشان باید همکاری کرده و تلاش کنند از راه‌های دیگری مثلا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->