کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

۵ سینمای خصوصی به سینما‌های مشهد افزوده می‌شود

  • کد خبر: ۳۳۳۳۴
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
۵ سینمای خصوصی به سینما‌های مشهد افزوده می‌شود
قرار است ۲۲۰ سینما در کشور توسط بخش خصوصی احداث شود که در این میان درخواست احداث ۷ سینما از سوی بخش خصوصی در خراسان رضوی مطرح شده است.
امیری- به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۱۷تیرماه خبری مبنی بر احداث ۲۲۰ سینما از سوی بخش خصوصی کشور در رسانه‌ها مطرح شد. این خبر را معاون سازمان سینمایی کشور اعلام کرده و گفته بود: سازمان امور سینمایی کشور در سال‌های گذشته برای بهبود سینما‌ها وارد شده است.

رمضانعلی حیدری خلیلی با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه سینماها، فعالیت‌های سینمایی استان‌هاست، از انعقاد قرارداد‌های سالانه با ادارات کل ارشاد استان‌ها خبر داده و یادآور شده بود که ۱۸ عنوان فعالیت سینمایی در آن دارد.
حیدری خلیلی همچنین به احداث و افتتاح پردیس سینمایی امید در هر استان اشاره کرده و یادآور شده بود: پردیس سینمایی امید در هر استان ظرفیت جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای را دارد.
 

درخواست احداث ۷ سینمای خصوصی در خراسان رضوی

در همین راستا رئیس اداره سینمایی و سمعی‌وبصری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با ارائه آماری از درخواست‌های بخش خصوصی برای احداث سینما در خراسان رضوی، گفت: اکنون بخش خصوصی درخواست احداث ۷ سینما را در خراسان رضوی دارد که ۵ درخواست آن مربوط به مشهد و ۲ درخواست دیگر مربوط به شهرستان‌های نیشابور و تربت‌جام است.
 

احداث پردیس سینمایی امید در تربت حیدریه

طباطبایی همچنین از احداث یک پردیس سینمایی امید در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: پردیس‌های سینمایی امید با همکاری وزارت ارشاد و شهرداری‌ها در هر استان احداث می‌شود و قرار است در هر استان یک پردیس سینمایی امید تأسیس شود. در خراسان رضوی تربت حیدریه درخواست احداث سینما را کرده بود که باعث شد پردیس سینمایی امید خراسان رضوی در این شهر تأسیس شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->