بازار لوازم خانگی چگونه نجات می‌یابد؟ بسته حمایتی دولت برای واحد‌های تولیدی زیان‌دیده از قطع برق و گاز قیمت انواع گوشت تنظیم بازار و آزاد اعلام شد (۳ خرداد ۱۴۰۴) پیش‌بینی تولید بیش از ۲۹۵ هزار تن جو در خراسان رضوی شناسایی ملخ کوهاندار در ۹ شهرستان دارای تاغزار در خراسان رضوی افزایش ظرفیت ۲ برابری نیروگاه‌های خورشیدی کشور طی ۷ ماه گذشته ترانزیت کالا در خراسان رضوی ۷۰ درصد افزایش یافت محدودیت جدید در واردات اسباب بازی واکنش مثبت بورس به دور پنجم مذاکرات | گزارش وضعیت بازار سهام (۳ خرداد ۱۴۰۴) جهش صادرات صنایع دستی خراسان رضوی، از ۱۹ میلیون دلار به ۲۲ میلیون دلار در یک سال مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد: دوخطه‌سازی مسیر سنگان-بافت، گام بعدی توسعه ریلی شرق کشور وزیر راه و شهرسازی: ۴ هزار و ۲۱۹ پروژه حوزه حمل‌ونقل آماده بهره‌برداری است واریز یارانه نان به حساب مردم و آزادکردن قیمت نان، درخواست نانوایان مشهدی از مسئولان استاندار خراسان رضوی: افتتاح خط راه‌آهن محور سالار–شادمهر، جهش ترانزیتی شرق کشور را کلید زد قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت‌کوین (۳ خرداد ۱۴۰۴) | دلار ۸۳ هزار و ۲۰۰ تومان احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز با حذف ارز ترجیحی کامیون‌داران مشغول کارند | تأکید دولت بر حل مشکل بیمه رانندگان ۱۴ هزار میلیارد ضرر بانک شهر روی دست مردم فروش متری مسکن در بورس، شیوه جدید کلاهبرداری قیمت طلای جهانی امروز (شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۴) اعلام شد | اونس طلا ۳ هزار و ۳۵۷ دلار شد کاهش ۴۶ درصدی بارندگی در مشهد | شرایط خشکسالی شدیدی در پیش داریم قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۴) | نوبرانه شلیل با قیمت نجومی به بازار آمد ایراد مجلس به افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان خروج حقیقی‌ها از سهم‌های بانکی به سمت سیمانی‌ها (۳ خرداد ۱۴۰۴) اثر افزایش ۴۵ درصدی دستمزد کارگران، تقریباً هیچ نوسان افزایشی بازار طلا و سکه اجلاس رؤسای بانک مرکزی کشورهای عضو شانگهای برگزار می‌شود
سرخط خبرها

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد: دوخطه‌سازی مسیر سنگان-بافت، گام بعدی توسعه ریلی شرق کشور

  • کد خبر: ۳۳۴۳۸۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۸
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد: دوخطه‌سازی مسیر سنگان-بافت، گام بعدی توسعه ریلی شرق کشور
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، درخصوص برنامه‌های آینده راه‌آهن برای ارتقای شبکه ریلی شرق گفت: در نظر داریم مسیر سنگان تا بافق را دوخطه کنیم تا ظرفیت این محور به‌طور چشمگیری افزایش یابد؛ این اقدام در کنار طرح کمربندی سالار-شادمهر، زیرساخت ترانزیت شرق را متحول خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جبارعلی ذاکری روز شنبه (۳ خرداد ۱۴۰۴) در حاشیه بهره‌برداری از بهره‌برداری کمربندی ریلی سالار–شادمهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: این طرح با حذف چهار ساعت مانور روزانه قطار‌ها و افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی ظرفیت ترانزیت، تحولی در شبکه ریلی شرق کشور ایجاد کرده و مسیر تجارت با افغانستان را آسان می‌کند.

وی ادامه داد: پیش از این، روزانه برای هر قطار ترانزیتی چهار ساعت عملیات مانور در ایستگاه تربت‌حیدریه انجام می‌شد، اما با احداث این کمربندی، حرکت قطار‌ها منظم‌تر شده و زمان توقف و مانور به حداقل می‌رسد.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش ظرفیت گذرراه شرق کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح، ظرفیت حمل و نقل ریلی در این مسیر حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یابد، البته گلوگاه‌های دیگری نیز در مسیر وجود دارد که برای رفع آنها، برنامه‌ریزی شده است.

ذاکری درخصوص برنامه‌های آینده راه‌آهن برای ارتقای شبکه ریلی شرق گفت: در نظر داریم مسیر سنگان تا بافق را دوخطه کنیم تا ظرفیت این محور به‌طور چشمگیری افزایش یابد، این اقدام در کنار طرح کمربندی سالار–شادمهر، زیرساخت ترانزیت شرق را متحول خواهد کرد.

تسهیل تجارت با افغانستان؛ حذف توقف‌های طولانی در ایستگاه‌ها

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی با اشاره به نقش این طرح در تجارت بین‌المللی گفت: پیش از این، قطار‌های حامل کالا از بندرعباس به سمت افغانستان، به دلیل محدودیت‌های مسیر، ساعات طولانی در ایستگاه‌ها توقف می‌کردند، اما اکنون با بهینه‌سازی مسیر، زمان حمل و نقل کالا کاهش یافته و تاثیرات اقتصادی این طرح در سال‌های آینده بیش‌تر آشکار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->