وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

آیا مردم پاسخ نوید محمدزاده را به انتقاد از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش می‌پذیرند؟

  • کد خبر: ۳۳۴۶۹
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
آیا مردم پاسخ نوید محمدزاده را به انتقاد از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش می‌پذیرند؟
نوید محمدزاده به انتقادات مردم درباره فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش پاسخ داذ. مردم در روز‌های گذشته واکنش‌های مختلفی به فعالیت‌های تبلیغاتی این بازیگر مطرح کشور، از جمله حضورش در تبلیغ آبمیوه و به بازار آمدن ادکلنی با برند «نوید محمدزاده» داشته‌اند که بیشتر در قالب شوخی در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، شاید حضور نوید محمد‌زاده در تبلیغات تجاری بیشتر از آن نظر چالش‌برانگیز شده است که مردم او را به‌عنوان بازیگری کاردرست می‌شناسند و از او انتظار نداشته‌اند که در تبلیغات تلویزیونی یا به‌طور کلی تبلیغات تجاری حاضر شود. وقتی به نظر‌های مردم درباره این موضوع می‌پردازیم، می‌بینیم که موضوعات جالبی دراین‌باره مطرح شده است. از شوخی‌هایی که در روز‌های گذشته درباره حضور او در تبلیغات عطر و آبمیوه شد بگذریم، گویی مردم انتظار نداشتند بازیگر مورد علاقه‌شان در جایگاهی قرار بگیرد که جذب مشتری کند. برای مثال یکی از کاربران توئیتر نوشته است: نوید محمدزاده حتی در تبلیغ سنچ هم با خودش دعوا دارد. کاربر دیگری درباره برند ادکلن نوید محمدزاده نوشته است: «شاید بهتر بود نوید محمدزاده صاحب برند شلوار کردی و زیر پیراهنی بود تا ادکلن» و از این دست شوخی‌ها که گرچه در نگاه اول خنده‌دار به‌نظر می‌رسد، نوعی انتقاد جدی است به آینده کاری نوید محمدزاده و اینکه فراموش نکند مردم با نقش‌های او تا چه حد هم‌ذات‌پنداری کرده‌اند، غمگین شده‌اند، مغرور شده‌اند و حتی گریسته‌اند. اما آیا واقعا انتظار مردم از بازیگران محبوبشان غیرمعمول است که دوست دارند همیشه آن‌ها را در قالب شخصیت‌های مورد علاقه‌شان ببینند یا این بازیگران و سلبریتی‌ها هستند که به‌محض معروف شدن، مسیر کاری‌شان را عوض می‌کنند.
شب گذشته در برنامه کافه‌آپارت با نوید محمدزاده تماس تلفنی برقرار شد تا به این انتقاد‌ها پاسخ دهد.
 

ما مردم جهان سومیم

 
نوید محمدزاده در این برنامه صحبت‌هایش را با این جمله که «ما مردم جهان سومیم» شروع کرد. او با این جمله خواست بگوید هر کاری که مردم کشور‌های پیشرفته انجام می‌دهند، از نظر مردم جهان سوم جذاب است و هر کاری خودمان انجام می‌دهیم بد است. محمدزاده در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «اگر جانی دپ تبلیغ می‌کند، روی کار هنری‌اش تأثیر می‌گذارد؟ حتما این تبلیغات تأثیر بهتر در کار ما می‌گذارد تا انتخاب‌های بهتر بکنیم.»
به نظر نوید محمدزاده مهم نیست که بازیگری در تبلیغات حضور داشته باشد، بلکه این مهم است که خودش را هرجایی نفروشد. او صحبت‌هایش را در این برنامه این‌گونه ادامه داد: «من کاری کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده است، خیلی‌ها تبلیغ کردند، چرا فقط درباره من این حرف‌ها زده شد؟ همین عطر من را افراد دیگر هم بیرون دادند، هیچ حرفی زده نشد. چرا فقط دنبال این هستیم آدم‌ها را بکوبیم؟ اگر رونالدو تبلیغ می‌کند به این معنی نیست که نمی‌تواند در زمین گل بزند. حتما در بازیگری اگر حواس و تمرکزم باشد، می‌توانم اتفاقات بهتری را رقم بزنم.»
 

می‌دانم مسیرم را چطور می‌روم

نوید محمدزاده در بخشی دیگر از صحبت‌هایش یادآور شد: «قطعا آدم‌ها من را با تبلیغاتم به‌یاد نمی‌آورند. چون من می‌دانم چه فیلم‌هایی را بازی می‌کنم. حتی اگر از بازی من تعریف شده است، اگر تبلیغ کردم نباید از تعریفشان پشیمان بشوند. می‌دانم «قورباغه» و فیلم‌های دیگر دارد بیرون می‌آید و من می‌دانم مسیرم را دارم چطوری جلو می‌روم.»
باید دید نظر مردم درباره پاسخ نوید محمدزاده چیست. آیا حرف‌های او و قیاسش را چهره‌های مشهور غربی می‌پذیرند؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->