نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

استقلال - تراکتور برگزار می‌شود!

  • کد خبر: ۳۳۶۳۳
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
استقلال - تراکتور برگزار می‌شود!
در شرایطی که استقلال به خاطر کرونای بازیکنانش تمرین تاکتیکی در یک هفته اخیر برگزار نکرده، سازمان لیگ می‌گوید دیدار استقلال و تراکتور باید برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که تعدادی از بازیکنان استقلال مبتلا به ویروس کرونا شده اند و اعضای این تیم به همین دلیل هفته گذشته قید سفر به شهر جم را زدند تمرینات این تیم چند روزی است تعطیل شده و بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی حضور دارند.

از سوی دیگر بقیه بازیکنان استقلال روز گذشته آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتند و هیچ تمرینی را برگزار نکردند اما ظاهرا مسئولان سازمان لیگ از مدیران استقلال خواسته اند تیمشان را برای دیدار روز شنبه مهیای حضور در زمین کنند.


این در شرایطی است که استقلالی ها یک هفته است تمرینات تاکتیکی برگزار نکرده اند و نیمی از بازیکنانشان در قرنطینه هستند از سوی دیگر بازیکنان و کادرفنی ممنوع المصاحبه شده اند و حق ندارند درباره این موضوع صحبتی انجام دهند.


باید دید سازمان لیگ چه زمانی تکلیف بازی روز شنبه استقلال و تراکتور را به صورت رسمی مشخص خواهد کرد.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->