آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد درباره مهندس عباس آفرنده، طراح گنبد ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد| یادگارفیروزه فام آفرنده جشن‌تکلیف نوجوانان پسر عرب‌زبان در حرم مطهر رضوی برگزار شد (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر چه می‌خواهد دل تنگت، نگو! نگاهی به کارکرد اجتماعات دینی در جامعه حضور استادان هنر انقلاب اسلامی در چای خانه حضرت رضا (ع) اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات شریعتی و مفاهمه اجتهاد در اندیشه اسلامی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور: جشن‌های دهه کرامت باید مردمی برگزار شود آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع)
سرخط خبرها

۶ هزار نسخه کتاب آستان قدس در مناطق محروم کشور

  • کد خبر: ۳۴۴۶۰
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
۶ هزار نسخه کتاب آستان قدس در مناطق محروم کشور
بیش از ۶ هزار نسخه کتاب از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مراکز فرهنگی، زائرسرای رضوی و مناطق محروم مشهد و شهرستان‌ها اهدا شد.

به گزارش شهرآرا نیوز، معاون کتابخانه ‌های سازمان کتابخانه ‌ها، موزه ‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

 با اعلام این خبر افزود: یکی از رسالت ‌های این سازمان اهدا و ارسال کتاب به مراکز فرهنگی در مشهد و شهرستان ‌های سراسر کشور با اولویت مناطق محروم است. این کتاب ها بنا به درخواست مراکز مختلف و اعلام نیاز هر مرکز به موضوعات خاص، توسط نماینده هر مرکز انتخاب و سپس ارسال می ‌شود.
حسین خسروی، آماده سازی بیش از 3 هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف برای اهدا به کتابخانه حضرت علی‌اصغر(ع) شهرستان تایباد را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که به همت سازمان کتابخانه ‌های آستان قدس صورت گرفته است.


خسروی با اشاره به توالی دو ساله همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی در راستای تهیه بسته ‌های فرهنگی اهدایی برای زائران، با داروخانه مرکزی امام رضا(ع) مشهد، تصریح کرد: در این راستا، بیش از 1200 نسخه کتاب برای تهیه بسته‌ های اهدایی و 300 نسخه کتاب برای استفاده در ایستگاه مطالعه داروخانه مرکزی امام رضا(ع) مشهد به این داروخانه ارسال شده است.


او اضافه کرد: در دهه کرامت امسال نیز قریب به 900 نسخه کتاب به زائرسرای رضوی ارسال شده که شامل 231 کتاب چاپی فارسی و عربی به انضمام 600 نسخه کتاب در موضوعات متنوع است.
معاون کتابخانه‌ های سازمان کتابخانه ‌ها، موزه ‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی همچنین از اهدای بیش از 700 نسخه کتاب در موضوعات مختلف به روستای حاجی‌ آباد شهرستان تایباد، حدود 500 نسخه کتاب در موضوعاتی همچون منابع دینی، اجتماعی، ادبی و... به آموزشگاه نظامی المهدی شهرستان بابل و بیش از 130 نسخه کتاب به پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم مشهد در دهه کرامت امسال خبر داد.

آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->