دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان
سرخط خبرها
معاون وزیر بهداشت اعلام کرد:

کرونا ارگان‌های مختلف بدن را درگیر می‌کند

  • کد خبر: ۳۵۶۲۲
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کرونا ارگان‌های مختلف بدن را درگیر می‌کند
معاون درمان وزیر بهداشت اعلام کرد: کرونا ارگان های مختلف بدن را درگیر می‌کند، بیشترین آمار جان باختگان ناشی از این بیماری را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شیراز افزود: سالمندان جامعه؛ سرمایه، نعمت و بزرگان ما هستند که باید از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی برای درمان آنان در شرایط همه گیری کرونا استفاده کنیم.

معاون وزیر بهداشت،  استفاده از ظرفیت بزرگترین بیمارستان‌ها و بهترین اساتید برای توسعه خدمات درمان کرونا در کشور را یک اولویت خواند و افزود:  در شرایط کنونی جامعه پزشکی مورد اعتماد کامل مردم هستند و این نشانگر این است که مردم از ارزش زحمات تیم‌های سلامت آگاهند.

جان‌بابایی با بیان اینکه تجربه کشور‌های خارجی در مواجهه با کرونا برای ایران کارآیی نداشت به کسب تجربه‌های موفق داخلی اشاره کرد و یادآور شد: در مدیریت بحران این بیماری در کشور همه تلاش‌ها به کار گرفته شد تا مردم و معیشت آنان کمترین آسیب را ببیند.

وی با بیان اینکه ۲۰درصد افراد جامعه را افراد مسن شامل می‌شوند گفت:این افراد در برابر ویروس کرونا شکننده و آسیب‌پذیر هستند.۱۰ تا ۱۵درصد افراد جامعه که دارای بیماری زمینه‌ای هستند باید شیوه نامه‌های  بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و در صورت ابتلا باید به بیمارستان مراجعه کنند.

معاون وزیر بهداشت چاقی را نیز از عوامل خطرپذیر و دارای ریسک بالای ابتلا به بیماری کرونا با علائم تنفسی دانست و افزود: متاسفانه برخی جوانان با زمینه چاقی در بیمارستان‌ها بستری هستند.

دکتر جان‌بابایی همچنین گفت: مشکل کرونا را باید بیرون از بیمارستان‌ها جستجو کرد و برای کنترل و غلبه بر آن رفتار مردم باید معقول‌تر شود و برای قطع زنجیره انتقال این بیماری افرادی که علامت کرونا دارند باید قرنطینه خانگی را بیشتر رعایت کنند ضمن اینکه به افراد مسن توصیه می‌شود از خانه بیرون نروند.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->