نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

با مختومه اعلام‌شدن لیگ‌های بسکتبال، خراسانی‌ها به کاپ طلا نرسیدند

  • کد خبر: ۳۵۸۱۷
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
با مختومه اعلام‌شدن لیگ‌های بسکتبال، خراسانی‌ها به کاپ طلا نرسیدند
پس از گذشت ۵ ماه از تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی به‌ویژه لیگ‌های بانوان، حالا دپارتمان داوران و مسابقات بانوان، پایان همه لیگ‌های بانوان را در سال ۹۸ اعلام کرد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با اعلام دپارتمان داوران و مسابقات بانوان پرونده لیگ‌های بانوان بسته شد و دختران خراسانی فینالیست ۲ فرصت کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌های دسته‌یک و نوجوانان را از دست دادند.
پس از گذشت ۵ ماه از تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی به‌ویژه لیگ‌های بانوان، حالا دپارتمان داوران و مسابقات بانوان، پایان همه لیگ‌های بانوان را در سال ۹۸ اعلام کرد. فدراسیون اعلام کرده است به‌دلیل فراهم‌نشدن شرایط برگزاری مسابقات بسکتبال به سبب شیوع ویروس کرونا‏ و اتمام زمان‌بندی مسابقات، پرونده لیگ‌های بانوان را مختومه اعلام می‌کنیم.

در لیگ برتر بسکتبال با توجه به برگزاری یک بازی از فینال لیگ برتر‏، طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان، نتیجه تک‌بازی فینال که با برد تیم بهمن تهران همراه بود، به‌عنوان نتیجه نهایی اعلام شود. بدین‌ترتیب تیم گروه بهمن قهرمان لیگ برتر معرفی شد. دیدار رده بندی نیز به‌طور‌کامل پیش از شیوع ویروس انجام شده بود. بدین‌ترتیب تیم‌های گروه بهمن تهران، بانوان شهر گرگان، نامی‌نو اصفهان و پالایش نفت آبادان در رده اول تا چهارم ایستادند. تیم آویژه‌صنعت مشهد نیز بدون حضور در بازی رده‌بندی پایانی به‌دلیل شیوع ویروس در رده ششم قرار گرفت.

در لیگ ‌یک نیز نماینده مشهد یکی از فینالیست‌ها بود، اما هیچ‌گاه دیدار فینال برگزار نشد. در این لیگ نیز تیم‌های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی‌کافه مشهد به فینال رفته و تیم‌های خانه بسکتبال هرمزگان و وولف تهران به رده‌بندی صعود کرده بودند. هیچ مسابقه‌ای به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله نهایی برگزار نشد. با تصمیم اتخاذ‌شده تیم‌های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی‌کافه مشهد به لیگ برتر صعود کردند؛ اما تیمی به‌عنوان قهرمان این فصل اعلام نشد.

در لیگ ۲ و جوانان خبری از تیم‌های مشهدی در مراحل پایانی وجود نداشت. در لیگ دسته ۲ تیم‌های فولاد‌مبارکه سپاهان و اکسون به فینال و تیم‌های خانه بسکتبال گچساران و شهرداری کرمان به رده بندی راه پیدا کردند. هیچ مسابقه‌ای به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله نهایی برگزار نشد. با تصمیم اتخاذ شده تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و اکسون تهران به لیگ‌یک صعود کردند. لیگ جوانان نیز در بهمن‌۹۸ به کار خود پایان داد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال نهاوند در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

اما در لیگ نوجوانان تیم دختران خراسانی به فینال راه پیدا کرده بود. در این رده سنی تیم‌های خانه بسکتبال نیشابور و خانه بسکتبال کرمان به فینال و تیم‌های خانه بسکتبال قزوین و خانه بسکتبال همدان به رده‌بندی راه یافتند که درنهایت به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این لیگ نیز مختومه اعلام شد و این فرصت از خراسانی‌ها برای رفتن به روی سکوی قهرمانی گرفته شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->