نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

خبری از مشهدی‌ها در لیگ برتر بسکتبال نیست

  • کد خبر: ۳۵۱۰۸
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
خبری از مشهدی‌ها در لیگ برتر بسکتبال نیست
وضعیت کرونایی، تصمیم را برای بخش خصوصی و حضور در مسابقات سخت کرده است. هیچ‌یک از تیم‌های بسکتبال بانوان مشهد هنوز آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر نیستند.
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز - هیچ‌یک از تیم‌های بسکتبال بانوان مشهد هنوز آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر نیستند. یک ماه از اعلام پایان لیگ برتر بسکتبال بانوان می‌گذرد و حالا فدراسیون برنامه‌ریزی برای فصل بعد را آغاز کرده و حتی مهلتی برای اعلام‌آمادگی تیم‌ها برای حضور در فصل بعدی را تعیین کرد که البته با استقبال سرد تیم‌ها روبه‌رو شد. با پایان مهلت نخستی که فدراسیون مشخص کرده بود، فقط سه‌چهار تیم برای حضور در فصل بعد اعلام‌آمادگی کردند، به‌همین‌خاطر فدراسیون مهلت ده‌روزه دیگری تعیین کرد که تنها چند روز از آن نیز باقی مانده است. البته دلیل همه تیم‌ها یکسان است، کرونا تصمیم‌گیری را برای آن‌ها سخت کرده و تا روشن‌شدن مسیر، حامیان اقدامی نمی‌کنند.

مجید جلیلی، رئیس هیئت بسکتبال خراسان، درباره ثبت‌نام تیم‌های بانوان در فصل جدید لیگ برتر بانوان، تصریح کرد: باشگاه‌ها به‌صورت مستقل باید آمادگی خود را اعلام کنند و برای ثبت قرارداد‌ها و باقی کار‌ها از طریق هیئت اقدام می‌کنند؛ اما تاجایی‌که اطلاع داریم، هیچ تیمی از مشهد ثبت‌نام نکرده است. با توجه به شرایط حاکم و مشخص‌نبودن زمان شروع لیگ‌ها بعید است فعلا باشگاهی بتواند تصمیم‌گیری کند. اما می‌توان امیدوار بود که با بهترشدن شرایط، باشگاه‌ها تصمیمات خوبی دراین‌زمینه بگیرند.

فصل پیش مشهدی‌ها یک نماینده در لیگ داشتند، تیم بارمان لیگ‌یکی سال قبلش توانسته بود جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد؛ اما در آستانه شروع لیگ، خبری از حامی مالی نبود. درنهایت تلاش اعضای شورای شهر، هیئت و حمایت و همراهی باشگاه آویژه‌صنعت پارسا که در تیم مردان حضور داشت، جواب داد و تیم بسکتبال بانوان مشهد توانست با نام آویژه راهی رقابت‌ها شود و با تلاش و کمی چاشنی خوش‌شانسی در رده ششم جدول لیگ برتر بانوان قرار بگیرد. در سال‌های اخیر، نماینده بسکتبال بانوان از حمایت باشگاه یا اسپانسری بهره‌مند نبود، اما فصل گذشته توانست روز‌های نسبتا آرامی را در لیگ برتر پشت‌سر بگذارد.

هرچند پایان این فصل بدون حاشیه نیز نبود و برخی اختلافات و شاید انتظارات باعث شد مسیر برای ادامه راه و سال‌های آینده دیگر هموار نباشد. باشگاه آویژه‌صنعت که سال‌هاست در بسکتبال مردان فعالیت دارد، به‌دلیل وضعیت نامعلوم شیوع ویروس در کشور و مجوز‌های ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های خود برای تشکیل تیم و آماده‌سازی در بخش مردان را به تعویق انداخته است و با توجه به اینکه لیگ بانوان نیز بیش از هر زمان دیگری نامعلوم است، احتمال تیم‌داری آویژه در لیگ دختران بسیار ضعیف است و دختران مشهدی باید دنبال یک حامی دیگر باشند.

مولتی‌کافه نیز که عملکرد درخشانی در لیگ دسته‌یک فصل قبل داشت، برنامه‌های خوبی برای فصل بعد و حضور در لیگ برتر داشت و حتی به جذب مربی و بازیکن خارجی فکر می‌کرد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید دید این تیم در روز‌های آینده چه تصمیمی برای حضور در لیگ برتر خواهد گرفت. فدراسیون در تلاش است این مسابقات را در پاییز برگزار کند، اما همه‌چیز به زمان کوچ کرونا بستگی دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->