۱۸ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در آذربایجان شرقی (۱۸ خرداد ۱۴۰۴) حق سرانه درمان بیمه‌شدگان صاحبان مشاغل آزاد ۲۳۵ هزار تومان اعلام شد ماجرای مفقودشدن زن جوان در بولوار توس مشهد چه بود؟ قتل همسایه به‌خاطر پول شارژ! تذکر ۵۵ نماینده مجلس به وزیر تعاون درباره کمک هزینه معیشت معلولان انجام نخستین عمل جراحی ضایعه عروقی مغز از طریق ورید چشمی در بیمارستان قائم(عج) مشهد لحظه‌به‌لحظه با ردیابی قاتل الهه حسین‌نژاد؛ از ردیابی موبایل دوم تا آخرین کارت‌به‌کارت جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۴ دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲.۵ میلیون دلاری در مشهد انتقاد متخصصان از «بستن دهان با چسب»، یک ترفند اشتباه هنگام خواب که بسیار محبوب شده! کشف دپوی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۴) کدام کیسه، ایمنی بیشتری برای نگهداری غذا دارد؟ معاون علمی رئیس جمهور خبر داد: صادرات تجهیزات پزشکی به ۶۰ کشور ارتباط بدنسازی با مرگ ناگهانی ناشی از حمله قلبی سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران آبادان پارس ایر در مشهد | اتوبوس جایگزین هواپیما شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۴) هشدار محیط زیست خراسان رضوی درباره وقوع آتش در طبیعت درخواست نماینده مردم اصفهان در مجلس برای تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود مجموعه تاریخی «چغازنبیل» خوزستان به نام دولت سند خورد انتقاد نماینده مجلس از کنکور دومرحله‌ای رئیس موسسه تحقیقات آب کشور: چهار سال گرم در پیش است کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات محیط زیست گلستان است تذکر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه اعطای وام ازدواج بهترین سن برای تزریق واکسن پاپیلوما چه زمانی است؟ نظارت کامل وزارت بهداشت بر تولید تا عرضه محصولات آرایشی چند توصیه برای تقویت و رشد مجدد ابرو‌ها بخش‌های وی‌آی‌پی بیمارستان‌های دولتی به بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری اضافه شدند جزئیات قتل هانیه بهبودی، ورزشکار فریمانی، از زبان دادستان عمومی و انقلاب فریمان | قاتل دستگیر شد معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست: ۵۰ درصد آب‌شیرین‌کن‌های دنیا در خلیج‌فارس و دریای سرخ متمرکز است
سرخط خبرها

رانندگان تاکسی هم بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند

  • کد خبر: ۳۶۶۰۳
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
  • ۱۰
رانندگان تاکسی هم بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آمادگی سازمان بیمه تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه‌ای رانندگان تاکسی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرضیه حصاری اظهار کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص شماره‌گذاری ۵ هزار دستگاه تاکسی گازسوز با استاندارد یورو ۴ در هیئت وزیران تصویب شد که هدف آن حمایت از رانندگان تاکسی برای نوسازی خودرو‌های فرسوده آن‌ها است.

وی افزود: با هدف ارتقای استاندارد خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی و به منظور کاهش آلودگی هوا، وفق ماده ۴ آیین‌نامه فنی در زمینه کنترل و کاهش آلودگی موضوع ماده ۲ قانون هوای پاک، حداقل حدود مجاز آلایندگی خودرو‌های تولید داخل و وارداتی یورو (۵) تعیین شده، اما از سوی دیگر، تعداد زیادی از رانندگان تاکسی در کشور که در اواخر سال ۱۳۹۸ در طرح نوسازی خودروی فرسوده خود با استفاده از تسهیلات بانکی شرکت کرده بودند به دلیل تولید خودرو‌های با استاندارد یورو (۴) با مشکل عدم شماره‌گذاری خودرو تحویلی به دلیل این مصوبه مواجه بودند که با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و تصویب شماره‌گذاری ۵۰۰۰ ناوگان تاکسی گازسوز با استاندارد یورو (۴) در هیئت وزیران این مشکل حل شد.
 
حصاری اضافه کرد: وفق ماده یک قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده هشت قانون هوای پاک ناظر بر از رده خارج کردن وسایل نقلیه فرسوده، نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری کشور همواره از اولویت‌های اصلی حوزه حمل‌ونقل در وزارت کشور بوده و در سال‌های اخیر نوسازی ۷۲ هزار دستگاه تاکسی فرسوده عملیاتی شده است که امیدواریم با این مصوبه اخیر هیئت وزیران و همکاری‌های سازمان محترم برنامه و بودجه و خودروسازان، اتفاقات خوبی در زمینه جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در سال‌جاری در کشور روی دهد.

وی گفت: در حال حاضر اراده دولت بر حمایت جدی از رانندگان تاکسی به عنوان قشر شریف و زحمتکش قرار دارد که بخش مهمی از خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل شهری را به شهروندان برعهده دارند و با اعلام آمادگی سازمان بیمه تأمین اجتماعی، امیدواریم در پی حل مشکل شماره‌گذاری تاکسی‌ها بتوانیم با اصلاح فهرست رانندگان شهری بیمه شده و حذف افرادی که در سال‌های اخیر دیگر راننده محسوب نمی‌شوند، نسبت به بیمه کردن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اقدام کنیم.
 
تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
1
خواهشمندم رانندگان تاکسی که از هیچ جا حمایت نمی‌شوند بیمه کنید
محمد هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
2
بابا خجالت بکشید، بخدا شرم و حیا هم خوب چیزیه: همش دروغ همه وعده سر خرمن. .....خجالت نمیکشید؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
1
همش حرف پس کی عمل یکسال هست می خوان بیمه تامین اجتماعی کنند پس کو
آزادنودری از مریوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
1
متاسفم براتون .همه ش می گید راننده تاکسی دوگانه سوزرایگان بشه پس مارانندگان آژانس چی؟ماکه سهمیه ی بنزین ناچیز نسبت به تاکسی داریم؛چرادوگانه سوزرایگان شامل حال مانمیشه.ماکه شبانه روزکارمی کنیم.روزی۴۵هزارتومان بنزین می خرم.بازم متاسفم براتون.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
2
تامین اجتماعی به بازنشتگان خودش که به وجود آورندگان این سازمان بوده اند رسیدگی نمی کند و هر روز یک طرف سفره باز می کند ایا حق ناس را نباید رعایت کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
چراانقدردروغ 4ساله تاکسی خریدم بیمه نمیکنن رفتم ورامین میگه دولت پول تامین اجتماعی راخورده بیمه هم دیگه هیچ تاکسی رابیمه نمیکنه بسه دیگه
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
رانندگان تاکسی از زحمت کش ترین افراد جامعه و شغلشان جزء سخت ترین مشاغل هست و این امر لزوم توجه بیشتر دولت مردان به معیشت و بیمه ی این عزیزان رو میطلبد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
برای ما رانندگان وانت که هیچ نوع بیمه ای نداریم لطفا یک فکری بردارید تا ما هم در موقع از کار افتادگی بتوانیم از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنیم
علی حسین کارخانه هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
بنده باتا بچه3 ماهیانه 640هزارتومان بابت بیمه پرداخت میکنم ثت نام شدم ومرحله چهل وسوم هستم ولی خبری بیمه نیست بانبود درآمد خدارو خوش نمیاد ما راننده تاکسی ها نیاز به حمایت شما عزیزان داریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به خدا شرم اوراست برای بیمه رانندگان تاکسی هر روز یک حرف مزنید به مردم حرف دروغ تحویل ندید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->