نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اکبر میثاقیان: آدم باتجربه‌ای هستم و دعوا نمی‌کنم

  • کد خبر: ۳۶۷۰۰
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
اکبر میثاقیان: آدم باتجربه‌ای هستم و دعوا نمی‌کنم
میثاقیان سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی می‌گوید شرایط فشرده‌ای در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ‌یک وجود دارد، ولی تیمش با تمام توان و اتحادی که در تیم وجود دارد، برای رسیدن به هدف تلاش می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی می‌گوید شرایط فشرده‌ای در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ‌یک وجود دارد، ولی تیمش با تمام توان و اتحادی که در تیم وجود دارد، برای رسیدن به هدف تلاش می‌کند. ملوان بندر انزلی توانسته است با حضور اکبر میثاقیان نتایج خوبی کسب کند و در آخرین بازی با ٧ گل تیم فوتبال شهرداری تبریز را درهم کوبید تا ٣۴امتیازی شود و در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد؛ بااین‌حال هنوز فاصله چهارامتیازی با منطقه سقوط، ملوانی‌ها را تهدید می‌کند و این همان دلیلی است که خواب راحت را از چشمان اکبر میثاقیان، سرمربی باتجربه این تیم، گرفته و این مربی با تمام توانش این‌روز‌ها در حال تمرین برای حفظ این تیم نام‌آشنا و محبوب در مسابقات لیگ‌یک کشور است.


به یک گل هم راضی بودیم!

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که تیمش موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند هفت‌گله مقابل شهرداری تبریز شد، درباره این بازی و شرایطی که تیمش آن را تجربه کرده بود، گفت: من به یک‌هیچ هم راضی بودم؛ چون ما به‌دنبال ٣امتیاز هستیم و در جدول وضعیت خوبی نداریم. با امتیاز می‌توانیم بالا برویم؛ البته شرایط تفاضل گل ما هم خوب نبود که این ٧ گل کمک کرد به آن‌ها نزدیک شویم.
 
 

با هر تیمی بازی داریم یا می‌خواهد قهرمان شود یا در آستانه سقوط است

او در ادامه درباه شرایط تیمش در فاصله ٣ هفته مانده به پایان بازی‌ها بیان کرد: الان ما با هر تیمی بازی داریم یا می‌خواهد قهرمان شود یا در آستانه سقوط است. بازی‌های تیم ما همه چالشی هستند. باید نظارت وجود داشته باشد. میثاقیان با اشاره به نام ملوان حرف‌هایش را از سر گرفت و گفت: این تیم هم ملوان است و همه مردم ایران با قلبشان این تیم را دوست دارند. تیم‌هایی مثل ملوان باید در فوتبال باشند. این‌ها را برای این می‌گویم که امیدوارم نظارت بیشتری وجود داشته باشد تا هر تیمی به چیزی که حقش است، برسد. سرمربی نام‌آشنای ملوان همچنین به بازی‌های بعدی تیمش در لیگ اشاره کرد و گفت: این بازی‌ها جذابیت دارد؛ چون ما برای نیفتادن بازی می‌کنیم و آن‌ها برای سقوط؛ ولی باید نظارت وجود داشته باشد. نه‌تن‌ها روی بازی‌های ما، بلکه روی تمام بازی‌ها.


شب‌ها از استرس خوابم نمی‌برد

سرمربی ملوان به فشاری که در اثر بازی‌های ملوان به او وارد می‌شود نیز گریزی زد و گفت: واقعا تمام تلاشمان این است که تیم را حفظ کنیم. ما ١٠ امتیاز از ۵ بازی اخیرمان گرفته‌ایم، ولی این‌قدر جدول فشرده است که جای ما تغییر نکرده است. باور کنید این‌قدر استرس دارم که شب‌ها نمی‌توانم بخوابم.
میثاقیان همچنین در رابطه با دلیل دعوا‌های پرشماری که در لیگ‌یک دیده می‌شود و اینکه احتمالا خودش هم در بازی با آلومینیوم اراک به این ماجرا‌ها وارد شود، عنوان کرد: من آدم باتجربه‌ای هستم و دعوا نمی‌کنم. این چیز واضحی است. تیم‌ها یا در حال افتادن هستند یا می‌خواهند بالا بروند. باید بازی‌ها مدیریت شود.


پژمان و مازیار، تیم را مدیریت می‌کنند

سرمربی سابق ابومسلم درباره شرایط ملوان در هفته‌های اخیر هم گفت: واقعا تیم ما تیم خوبی است. ما ١٠امتیاز از ۵ بازی آخرمان گرفته‌ایم. خدا را شکر بچه‌های متحدی داریم. گل بخوریم، اتحادمان از دست نمی‌رود. روحیه و ذهنیت بچه‌ها خوب شده است. بچه‌ها دیگر نمی‌خواهند ببازند و نمی‌خواهند تیمشان بیفتد. می‌خواهند برای ملوان و مردم انزلی افتخار کسب کنند. البته نباید از نقش ویژه مازیار زارع و پژمان نوری هم غافل شد. خدایی دمشان گرم. هم پژمان و هم مازیار. واقعا از جان مایه می‌گذارند. ٢ جوان لایق هستند که تیم را مدیریت می‌کنند و ما هم در کنار آن‌ها تلاش می‌کنیم که باشگاه پایدار بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->