نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته‌یک فوتبال کشور به کام مشهدی‌ها شد

  • کد خبر: ۳۶۱۶۵
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته‌یک فوتبال کشور به کام مشهدی‌ها شد
هفته سی‌و یکم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور درحالی شنبه شب ۴ مرداد ۹۹ برگزار شد که تیم‌‎های ملوان بندر انزلی و هوادار با هدایت اکبر میثاقیان و رضا عنایتی توانستند نتایج درخشانی به دست بیاورند.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور درحالی شنبه‌شب برگزار شد که تیم‌‎های ملوان بندر انزلی و هوادار با هدایت اکبر میثاقیان و رضا عنایتی توانستند نتایج درخشانی به دست بیاورند. در این هفته از مسابقات تمام اتفاقات به سود میثاقیان و عنایتی، ۲ سرمربی مشهدی این لیگ، رقم خورد تا هم ملوانان بندر انزلی از قعر جدول فاصله بگیرند و هم تیم هوادار تا پله هفتم جدول خود را بالا بکشد. این‌همه در‌حالی است که فقط ۳ هفته تا پایان ماراتن حساس لیگ‌یک باقی مانده و ملوان برای بقا و هوادار برای پایان یک فصل خوب می‌جنگند.


جشنواره گل در تختی انزلی

اکبر میثاقیان و ملوانان بندر انزلی توانستند شهرداری تبریز را در ورزشگاه تختی گلباران کنند. پیروزی ۷ بر ۰ قو‌های سپید انزلی برابر نماینده شهر تبریز درحالی رقم خورد که سقوط شهرداری به لیگ پایین‌تر مسجل شده است و کسب ۳ امتیاز در این دیدار از پیش قابل پیش‌بینی بود. دغدغه اصلی میثاقیان و تیمش دیدار‌های هم‌زمان رقبای پایین‌جدولی‌شان با رقبا بود که از قضا آن‌ها هم خوب پیش رفت. سپیدرود مقابل مس کرمان ۱ بر ۰ مغلوب شد، رایکا ۲ بر ۱ برابر آلومینیوم شکست خورد و داماش هم نیروی زمینی را با نتیجه ۲ بر ۱ زمین‌گیر کرد؛ اتفاقاتی که ملوان ۳۴ امتیازی را تا پله چهاردهم جدول هجده‌تیمی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور بالا کشید.


مهیج، برنده، عنایتی

تیم هوادار هم با رضا عنایتی روز‌های خوبی را سپری می‌کند. عنایتی که بعد از حضور روی نیمکت این تیم مالکیت باشگاه را هم گرفت، حالا تفکرات خودش را تمام‌وکمال و بدون دخالت‌های مدیران غیرفوتبالی بر تیمش سوار کرده و نتیجه می‌گیرد. هوادار این هفته ۳ بر ۲ در یک بازی مهیج از سد قشقایی شیراز گذشت. بردی که با توجه به تساوی یک‌بر‌یک گل‌ریحان البرز و بادران، تیم عنایتی را هم‌امتیاز با تیم ششم جدول، بادران، در پله هفتم قرار داد. یکی از نکات جالب دیگر بازی هوادار و قشقایی، گل‌زنی سجاد دانایی، بازیکن مشهدی تیم عنایتی بود؛ گلی که در دقیقه ۲ بازی به ثمر رسید و خیلی زود بازی را به‌سمت یک جدال مهیج و پُرگل پیش برد. عنایتی بعد از پیروزی تیمش برابر قشقایی گفت: در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم و در نیم‌فصل دوم هرچه تلاش کردیم، نتوانستیم به بالای جدول برسیم. رضا عنایتی افزود: بازیکنان تیم ما به خودباوری رسیده‌اند. امیدوارم بازیکنانم تا پایان لیگ با همین روند کارشان را ادامه دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->