ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا شهرخودرو با بختیاری‌زاده برنده نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۳۶۹۲۳
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
چرا شهرخودرو با بختیاری‌زاده برنده نمی‌شود؟
سرمربی شهرخودرو معتقد است تیمش در آبادان شایسته کسب پیروزی بوده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز، سهراب بختیاری زاده که تیمش سه امتیاز را در دقایق پایانی مقابل نفت آبادان از دست داد و بازی به نتیجه یک بر یک ختم شد، درباره بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم. اولا بازی در آبادان برابر حریفی مثل صنعت بسیار شرایط را سخت‌تر می‌کند. نکته سوم هم اینکه نفت آبادان بازی‌های قبل خود را باخته بود و تلاش می‌کرد که در این دیدار پیروز شود، اما ما هم با ذهنیت بردن تمام هفته را سپری کردیم.

او در مورد بازی ادامه داد: ما می‌توانستیم در حمله بیشتر موقعیت‌سازی کنیم. متاسفانه در بازی که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، با یک پنالتی به یک امتیاز رسیدیم.

سهراب بختیاری زاده سپس در مورد مصدومان تیمش توضیح داد و گفت: البته ما مصدومان زیادی داشتیم و تعدادی بازیکنان اصلی خود را نداشتیم. نکته اصلی تلاش بازیکنان جایگزین بود و من از تلاش آن‌ها قدردانی می‌کنم و همچنین برای صنعت نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سوال بعدی از سهراب بختیاری زاده در رابطه با چرایی قبول هدایت تیم فوتبال شهر خودرو بود و او ضمن انتقاد از پرسیدن این سوال عنوان کرد: ببینید این سوال اصلا ربطی به بازی ندارد. با این حال وظیفه است و من جواب می‌دهم. همه استعداد‌های مربیگری حق دارند که وارد این چرخه بشوند و باشگاه‌ها حق دارند هر مربی که دوست دارند را انتخاب کنند. این نکته عجیبی نیست.

او سپس در رابطه با سختی کار اضافه کرد: بله این سوال متفاوت است و شما طوری سوال پرسیدید که ذهنیت ایجاد شد. کار فوتبال حرفه‌ای، درصد زیادی ریسک دارد. من شناخت خوبی از شهرخودرو داشتم. اما مشکلاتی هم داشتیم مثل داشتن چند مصدوم و از دست دادن چند بازیکن خوب در نیم‌فصل. البته از همان ابتدا هم نمی‌خواستیم از این مشکلات توجیه بسازیم. فوتبال حرفه‌ای سختی‌های خودش را دارد و تمام تلاشم را برای موفقیت شهرخودرو خواهم کرد.

سوال آخر در مورد عملکرد داوری بود و او بیان کرد: من کارشناس داوری نیستم، اما اگر هر از گاهی به عنوان مربی اعتراض می‌کنم. اگر اشتباهی وجود داشت، برای هر ۲ تیم بود. من در مجموع اعتراض نمی‌کنم؛ حتی وقتی داوری برعلیه تیمم سوت زده باشد.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->