وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

سازندگان سریال DARk (تاریک) سریالی جدید می‌سازند

  • کد خبر: ۳۷۳۶۹
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
سازندگان سریال DARk (تاریک) سریالی جدید می‌سازند
باران بو اودار، سازنده سریال Dark با انتشار تصویری از فیلمنامه قسمت اول سریال «۱۸۹۹»، از شروع مراحل نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز - مدتی پیش بود که سریال Dark (دارک) با انتشار فصل سوم به کار خود پایان داد و حالا طرفداران آن در انتظار اثر بعدی سازندگان این سریال محبوب هستند. در آبان ۹۷ خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نت‌فلیکس قراردادی چندجانبه با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark امضا کرده‌ و در بخشی از این قرارداد، آن‌ها قرار است یک سریال جدید به‌نام «۱۸۹۹» را تولید کنند.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 

 
 
باران بو اودار به‌تازگی تصویری از صفحه اول فیلم‌نامه قسمت اول سریال ««۱۸۹۹» را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است:
 
 
سازندگان سریال DARk (تاریک) سریالی جدید می‌سازند


اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست و تنها براساس تصویر صفحه اول فیلم‌نامه، قسمت اول سریال ۱۸۹۹ قرار است The Ship (کشتی) نام داشته باشد و یانتیه فریز وظیفه نوشتن قسمت اول را بر عهده دارد که کار نوشتن پیش‌نویس اول فیلمنامه را از روز جمعه هفته گذشته آغاز کرده است. همچنین اودار و فریز خالقان اصلی سریال هستند. اودار برای ماجراجویی جدید خود ظاهرا بسیار هیجان زده است. سریال «۱۸۹۹» قرار است داستان یک کشتی را که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشور‌های مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد.

سریال «۱۸۹۹» که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشور‌های مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزو‌های جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیرمنتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان انتشار، تعداد قسمت‌ها یا بازیگران سریال «۱۸۹۹» در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این سریال قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.
 
منبع: زومجی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->