بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

راه حل مدیرعامل پرسپولیس برای حل‌و‌فصل موقتی پرونده برانکو

  • کد خبر: ۳۷۴۱۴
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
راه حل مدیرعامل پرسپولیس برای حل‌و‌فصل موقتی پرونده برانکو
داستان برانکو و مطالباتش از باشگاه پرسپولیس هر روز وارد فاز جدیدتری می‌شود. با اینکه تنها چند روز از مهلت قانونی فیفا به پرسپولیس باقی مانده است، حال به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه منابع مالی لازم برای این بدهی را تأمین کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ داستان برانکو و مطالباتش از باشگاه پرسپولیس هر روز وارد فاز جدیدتری می‌شود. با اینکه تنها چند روز از مهلت قانونی فیفا به پرسپولیس باقی مانده است، حال به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه منابع مالی لازم برای این بدهی را تأمین کرده‌اند و به گفته رسول‌پناه، آمادگی این را دارند که حتی زودتر از موعد مقرر، رضایت برانکو در این پرونده را جلب کنند.
 
باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید مبلغ یک‌میلیون و ۱۱۳هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ تا ۱۶مرداد‌ماه پرداخت کند تا پرونده سرخ‌پوشان بسته شود و کار به تعیین حکم انضباطی نسبت به این بدهی نرسد؛ در غیر این صورت سرخ‌پوشان با جریمه سنگینی روبه‌رو خواهند شد. باشگاه پرسپولیس از برانکو خواهان ارائه شماره‌حساب در عمان شده و طبق صحبت‌های انجام‌شده بین طرفین، این پول قرار است تا تاریخ مقرر به حساب سرمربی اسبق پرسپولیس پرداخت شود. البته فقط مبلغ ۱۱۳ هزار یورو برای مطالبات مارکو استیلینوویچ، مربی بدن‌ساز، در این تاریخ واریز خواهد شد و باشگاه از فیفا درخواست کرده تا طلب زلاتکو و ایگور پانادیچ هم از طریق درآمد‌های این باشگاه پرداخت شود.


فرمول رسول‌پناه برای پرداخت طلب برانکو

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس، که در ابتدا عنوان کرده بود نسبت به اعلام این حکم اعتراض خواهد داشت، از اعاده دادرسی ۱۳۰۰صفحه‌ای در قبال پرونده برانکو ایوانکوویچ خبر داد، اما اطمینان او از شکست مجدد در آن باعث شد تا در بازه زمانی کوتاه تصمیم به پرداخت طلب سرمربی فصل گذشته سرخ‌ها تا ۱۶مرداد بگیرد؛ مبلغی که در موجودی باشگاه پرسپولیس دیده نمی‌شود، اما رسول‌پناه قصد دارد با استفاده از قوانین فیفا تا زمان صدور حکم انضباطی به پرداخت طلب برانکو اقدام کند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بیش از ۶۰درصد این پول را تا پایان هفته به حسابی که ازسوی فیفا اعلام شده است، به برانکو پرداخت کند و مابقی آن را نیز طی یک‌ماه آینده بدهد؛ فرمولی که با توجه به قوانین مالی و انضباطی در فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه‌های بدهکار در نظر گرفته شده است. از قرار معلوم، ارجاع پرونده باشگاه‌های بدهکار به کمیته انضباطی فیفا پس از اتمام مهلت آن حدود یک‌ماه طول می‌کشد و سرخ‌ها نیز از همین مدت درجهت تسویه با برانکو استفاده می‌کنند.


وکیل برانکو: پرداخت اقساطی را قبول نمی‌کنیم

درحالی‌که باشگاه پرسپولیس امیدوار است با همکاری‌کردن برانکو پرونده طلب او را جلو ببرد، وکیل این مربی کروات می‌گوید موکلش فقط پول نقد می‌خواهد. دارو بوشیچ که اتفاقا ارتباط خوبی نیز با رسانه‌های ایرانی دارد، روز گذشته درباره آخرین وضعیت پرونده این مربی گفت: تاکنون هیچ پولی به حساب برانکو واریز نشده است و ما چک هم قبول نمی‌کنیم. تنها درصورتی از باشگاه پرسپولیس چک می‌گیریم که بتوانیم بلافاصله مبلغ این چک را به حساب برانکو واریز کنیم.
 
وی افزود: باشگاه پرسپولیس در تماسی که به‌تازگی با ما داشته، اعلام کرده است تا ۱۶ مرداد کل پول دستیاران برانکو را پرداخت می‌کند، اما نمی‌تواند تمام مطالبات وی را بدهد. البته پرسپولیس در این تماس به‌صورت دقیق نگفته چقدر از پول برانکو را تا آن زمان می‌دهد؛ ولی در هر حال ما پرداخت پول برانکو به شکل اقساطی را هم نمی‌پذیریم. وی افزود: این پول قرار است در عمان به برانکو پرداخت شود. ما راه‌حل این کار را پیدا کرده و دراین‌زمینه نیز توافق کرده‌ایم. حالا باشگاه باید بودجه لازم برای پرداخت طلب ایوانکوویچ را تأمین کند.


رسول‌پناه: با برانکوی بزرگ، خوب رفتار نشد!

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس، نیز عصر دیروز درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو گفت: با خودمان تعارف نداریم. پیش‌از‌این با برانکوی بزرگ خوب رفتار نشد و او بعد از کسب ۷جام با پرسپولیس، شایسته این رفتار نبود. اما باوجود مسائل و مشکلات مالی فراوان، استارت حل کامل این مشکل و راحت‌کردن خیال هواداران از چند ماه پیش زده شده است؛ ازجمله اینکه از مدت‌ها قبل تلاش‌ها در زمینه‌های حقوقی، نامه‌نگاری‌ها و تأمین منابع مالی آغاز شده و گام‌های مهمی هم دراین‌زمینه برداشته شده است.

رسول‌پناه ادامه داد: چندی پیش در نامه‌ای به فیفا، درخواست شد طلب ۲ دستیار برانکو یعنی زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود که در موارد قبلی به‌عنوان یک رویه قابل‌قبول ازسوی فیفا پذیرفته شده بود. همچنین در ارتباط با مطالبات مارکو استیلینوویچ هم برنامه‌ریزی شده که به‌زودی نسبت به تسویه مطالبات وی اقدام شود. همه این‌ها درحالی است که برنامه اصلی باشگاه در این زمان مربوط به تأمین منابع مالی برای انجام تعهدات نسبت به برانکو ایوانکوویچ بوده است.
 
وی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور پس از شیوع کرونا، فراهم‌کردن هزینه‌های جاری باشگاه، پرداخت مطالبات چند طلبکار سابق، بالارفتن نرخ ارز و... کار سخت و دشواری پیش‌روی باشگاه بود، اما الان در مراحل آخر آن هستیم و ان‌شاءا... با کمک خدا و دعای خیر هواداران این پرونده به خوبی‌و‌خوشی تمام می‌شود تا کام هواداران بعد از پوکر قهرمانی تلخ نشود.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به واریزنشدن پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه گفت: قرار بود پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه برسد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم بعد از رسیدن این پول بخشی از طلب برانکو را به حسابش بریزیم و بخش دیگری را هم تا پایان هفته به حسابش واریز کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->