اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور از ۱۵ تا ۱۹مرداد

  • کد خبر: ۳۷۵۲۰
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور از ۱۵ تا ۱۹مرداد
جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تا یکشنبه ۱۹ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ایوب شرافتی، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ مردادماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

او با اشاره به تردد وسایل نقلیه در محور کندوان گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه  در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۵ و ۱۶ از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز‌های بعد، از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به تردد وسایل نقلیه در محور هراز گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از آن،  از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعداز آن ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه می‌شود.

او گفت: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال می‌شود.

سرهنگ شرافتی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی در محور کندوان گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به تردد این نوع وسایل نقلیه در محور هراز بیان کرد: تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع هست و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تاساعت  ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد از محور هراز ممنوع است.

او با بیان اینکه تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد ازآن،  از محور هراز ممنوع است، گفت: در محور تهران – فیروزکوه - قائمشهر - سمنان و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت  ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ مرداد، تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است و افراد باید توجه داشته باشند.

سرهنگ شرافتی با اشاره به تردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس گفت: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه و شنبه روز‌های ۱۵ و ۱۸ مردادماه در محور فوق ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه و شنبه ۱۵ و ۱۸ مردادماه در محور فوق است و افراد نباید تردد داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->