نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رفتن قلعه‌ نویی کلید خورد؟

  • کد خبر: ۳۸۰۰۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
رفتن قلعه‌ نویی کلید خورد؟
اولین تمرین سپاهان بعد از شکست دربرابر نساجی با اتفاقات تلخی برای امیر قلعه‌نویی همراه بود. نزدیک به ۵۰ تماشاگر سپاهان با تجمع جلوی مجتمع ورزشی باغ فردوس اصفهان که محل تمرین سپاهان است، علیه سرمربی این تیم شعار دادند و خواستار جدایی او از تیم شدند!
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ اولین تمرین سپاهان بعد از شکست دربرابر نساجی با اتفاقات تلخی برای امیر قلعه‌نویی همراه بود. نزدیک به ۵۰ تماشاگر سپاهان با تجمع جلوی مجتمع ورزشی باغ فردوس اصفهان که محل تمرین سپاهان است، علیه سرمربی این تیم شعار دادند و خواستار جدایی او از تیم شدند! این درحالی است که سپاهان هنوز در لیگ برتر شانس نایب‌قهرمانی‌اش را از دست نداده و ازسویی در جام حذفی هم می‌تواند بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

شعار علیه قلعه‌نویی ازسوی تماشاگران چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی به‌تازگی و بعد از شکست سپاهان دربرابر نساجی آغاز نشده است. برخی تماشاگران این تیم هفته‌هاست که از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم‌ها این انتقاد‌ها بیشتر در فضای مجازی مطرح شده است. شکست دربرابر نساجی، اما طاقت تماشاگران سپاهان را به سر آورد، به‌طوری‌که روز بعد از بازی با نساجی به محل تمرین تیم رفتند و علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر دادند.

پیش‌تر باشگاه سپاهان نسبت به این اتفاقات از خود واکنش نشان داده بود. پزشک سخن‌گوی باشگاه نیز در توئیتر از امیر قلعه‌نویی حمایت کرد و گفت ما دوست نداریم درشرایطی‌که غیرطبیعی است و آدرنالین خون بالا می‌رود، تصمیم‌گیری کنیم. این یعنی اینکه باشگاه تا پایان فصل از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کند. این اتفاقات پیش‌از‌این رخ داد که امیر قلعه‌نویی به‌دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد.
 
بعد از شعار تماشاگران علیه سرمربی تیم سپاهان بعد از شکست در‌برابر نساجی، باشگاه هیچ واکنشی از خود نشان نداد. باشگاه بدون‌شک خرسند است که این‌روز‌ها بازی‌های تیم سپاهان در لیگ برتر به‌خاطر شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. درغیر‌این‌صورت جمع‌کردن واکنش تماشاگران سپاهان به نتایج این‌روز‌های تیم در لیگ برتر سخت بود! البته باید به این نکته اشاره کرد که سپاهان در هفته‌های اخیر با بدشانسی‌هایی نیز روبه‌رو شد؛ نمونه‌اش در بازی با استقلال که داور به‌اشتباه علیه سپاهان تصمیم گرفت یا در بازی با نساجی ۴ بار توپ به تیر دروازه قائمشهری‌ها خورد و اگر یکی از این توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد، دست‌کم سپاهان نمی‌باخت!


انتقاد از قلعه‌نویی از کی آغاز شد؟

انتقاد از امیر قلعه‌نویی بعد از شکست دربرابر نساجی آغاز نشد! از جایی شروع شد که تیم تصمیم گرفت در بازی با پرسپولیس به میدان نرود و کمیته انضباطی نتیجه این بازی را ۳ بر ۰ به سود پرسپولیس اعلام کرد. ۳ امتیاز این دیدار به پرسپولیس کمک کرد از سپاهان و دیگرتیم‌های مدعی فاصله بگیرد و درنهایت با تداوم سیر صعودی، قهرمان لیگ برتر شود. ازآنجایی‌که سازمان لیگ تصمیم گرفته بود به‌خاطر شیوع ویروس کرونا بازی‌ها را بدون حضور تماشاگر برگزار کند، تیم سپاهان راضی به حضور در زمین نشد و تجمع تماشاگران را جلوی هتل بهانه کرد و خیلی دیر وارد استادیوم شد. به‌همین‌دلیل تیم داوری زمین بازی را ترک کرد و در گزارش تنظیم‌شده برای سازمان لیگ چنین نوشت که تیم سپاهان برای این بازی در وقت تعیین‌شده وارد زمین نشد!

بعد از این بازی در نظرسنجی صورت‌گرفته از‌سوی نشریات ورزشی سپاهان مبنی‌بر اینکه رأی صادره از‌سوی کمیته انضباطی عادلانه است یا نه؟ بیشتر تماشاگران سپاهان اعلام نتیجه ۳ بر ۰ به سود پرسپولیس را عادلانه دانستند! این نظرسنجی به‌وضوح نشان داد تماشاگران تیم سپاهان از رفتار امیر قلعه‌نویی گله‌مند هستند و حضور‌نیافتن تیم در زمین را یک شو دانستند.

اما انتقاد‌ها از امیر قلعه‌نویی در جلوی مجتمع ورزشی باغ فردوس به گوش سرمربی تیم سپاهان رسیده، چراکه کلیپ آن در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخیده است. امیر قلعه‌نویی در این برهه از زمان که ازسوی پزشکان توصیه به حفظ آرامش شده است، مصاحبه‌ای دراین‌باره انجام نداده، اما تصمیم خود را گرفته است. او در پایان فصل با هر عملکردی از تیم سپاهان جدا خواهد شد؛ حتی اگر تیم را در جام حذفی قهرمان و در لیگ برتر دوم کند. تماشاگران تیم سپاهان خواهان به‌خدمت‌گیری محرم نوید‌کیا ازسوی باشگاه هستند. محرم در ابتدای فصل حاضر نشد دستیار امیر قلعه‌نویی شود. او چند هفته پیش دیداری با اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، داشت و درباره مسائل مختلف با او گفتگو کرد. یکی از توصیه‌های سرمربی تیم ملی به او این بود که با توجه به تجربیات ارزشمندی که دارد، بهتر است وارد عرصه مربیگری شود.

مقصد بعدی امیر قلعه‌نویی را از الان نمی‌توان حدس زد، اما می‌توان پیش‌بینی کرد عمر حضور او در سپاهان به سر آمده است و چاره‌ای ندارد به‌عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر، پایان فصل جمع سپاهانی‌ها را ترک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->