نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

نتایج شب نخست هفته بیست و هشتم+ جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۷۸۸۰
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
نتایج شب نخست هفته بیست و هشتم+ جدول لیگ برتر
شب نخست هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری دو رقابت به پایان رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب نخست هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف شهرخودرو رفت و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. هر دو گل استقلال با نظر برخی از کارشناسان داوری، اشتبا‌ها تایید شد و وحید کاظمی به نظر می‌رسد تاثیر بسزایی در رقم خوردن این تساوی داشت.

در دیگر بازی هفته سپاهان در خانه پذیرای نساجی قائمشهر بود و در ادامه روند ضعیف زردپوشان اصفهان و قلعه‌نویی، این تیم باز هم شکست خورد. سپاهان که هفته پیش جدالی ۶ امتیازی را به استقلال واگذار کرده‌بود امشب در خانه به نساجی باخت تا امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی در لیگ برتر کمرنگ‌تر از قبل شود.
 
محمد میری که چند هفته قبل موفق شد با گلی از فاصله دور دروازه استقلال را باز کند، امشب دوباره مشابه با گل قبلی، با شوتی سرکش دروازه نیازمند را گشود.

فولاد نیز در دیدار معوقه به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و در نهایت با تک گل فرشاد احمدزاده، برنده دربی خوزستان شد.

شاگردان جواد نکونام شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارند و اگر بتوانند در ۳ دیدار باقیمانده خود در لیگ موفق باشند، بی‌شک خوزستان فصل آینده یک نماینده در لیگ قهرمانان آسیا خواهدداشت.

جدول لیگ برتر 

نتایج شب نخست هفته بیست و هشتم+ جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->