نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

جشن پرسپولیس در آزادی، جنگ مدعیان برای آسیا

  • کد خبر: ۳۷۷۶۴
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
جشن پرسپولیس در آزادی، جنگ مدعیان برای آسیا
جشن قهرمانی سرخ‌ها و بازی‌های حساس تیم‌های بالای جدول لیگ در هفته بیست و هشتم لیگ از امروز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌و‌هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر امروز با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود. در بازی‌های امروز (۱۶ مرداد) استقلال تهران برای حفظ جایگاه دومی خود در مشهد به میهمانی شهرخودرو می‌رود و در اصفهان تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ از نساجی پذیرایی خواهد کرد. بازی‌های این هفته فردا با مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود. همچنین عصر امروز یک بازی حساس عقب‌افتاده از هفته بیست‌و‌چهارم نیز برگزار خواهد شد که در آن فولاد یک جدال حساس با نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد کرد.


سپاهان هم مثل قلعه‌نویی مریض شد

نتیجه این بازی برای سپاهان خیلی ارزشمند است، زیرا اگر زردپوشان اصفهانی پیروز شوند، تا لحظه‌های آخر لیگ برتر شانس نایب‌قهرمانی لیگ را دارند؛ اما درصورتی‌که در این مسابقه امتیاز از دست بدهند، ممکن است تا رده ششم جدول سقوط کنند! اتفاقی که به‌هیچ‌عنوان موردتأیید هواداران سپاهان نیست. امیر قلعه‌نویی این روز‌ها در بستر بیماری است و حال تیمش هم مثل خودش تعریفی ندارد!

سپاهان هفته گذشته بازی مهم و شش‌امتیازی را به استقلال باخت؛ آن‌هم درحالی‌که آبی‌پوشان یک‌نیمه ده‌نفره بازی کردند. اکنون امیر قلعه‌نویی باید مقابل یک مربی استقلالی دیگر، تیمش را به میدان بفرستد و این‌مرتبه هم محمود فکری که شاید بتوان او را از شاگردان امیر قلعه‌نویی در استقلال دانست، مقابلش قرار می‌گیرد. البته هنوز درمورد وضعیت قلعه‌نویی خبری منتشر نشده (عصر دیروز) و معلوم نیست که ژنرال کهنه‌کار فوتبال، بار دیگر روی نیمکت سپاهان قرار می‌گیرد یا همچنان از راه دور تیمش را هدایت خواهد کرد.
نساجی ۸ هفته است که باختی نداشته و با ۳ برد و ۵ مساوی، خود را در میانه‌های جدول لیگ برتر حفظ کرده است. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ تمام شد.
سپاهان در این مسابقه امید نورافکن و علی مصلح را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و دست قلعه‌نویی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی حسابی بسته است؛ ولی سپاهان با همین وضعیتش هم به اندازه نساجی بازیکن دارد. سپاهان بعد از این مسابقه برای بازی حساس دوشنبه مقابل استقلال در جام حذفی آماده می‌شود.


فولاد به‌دنبال بقا در کورس سهمیه

۲ تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در یک مسابقه معوقه از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر عصر امروز در اهواز به‌مصاف هم می‌روند. از نظر جدولی این بازی هیچ حساسیتی ندارد، زیرا نفت مسجدسلیمان جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت کرده و بابت سقوط نگرانی ندارد. شاگردان مهدی تارتار در‌حالی‌که روی پله هشتم جدول ایستاده‌اند، اگر در این بازی بازنده شوند هم درنهایت ممکن است یک پله در جدول سقوط کنند و اگر پیروز شوند هم به رده هفتم می‌رسند؛ اما فولاد خوزستان که به‌دنبال کسب سهمیه آسیایی است، در تب‌و‌تاب قرار دارد. شاگردان نکونام اگر برنده شوند، به کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر امیدوار خواهند شد؛ اما درصورت باخت یا مساوی، امیدهایشان کم‌رنگ خواهد شد.
 
این مسابقه نبرد مربیان قرمزو‌آبی هم محسوب می‌شود. نکونام استقلالی مقابل تارتار پرسپولیسی قرار می‌گیرد؛ اما آنچه برای این ۲ مربی مهم است، موفقیت تیم‌هایشان است. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه بدون گل مساوی تمام شد. فولاد دوست ندارد برای دومین‌مرتبه متوالی مساوی کند و ۲ امتیاز حساس دیگر هم از دست بدهد.


جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه خالی

شاگردان یحیی گل‌محمدی عصر فردا و از ساعت ۲۰:۳۰ در یک بازی تدارکاتی به‌مصاف ذوب‌آهن می‌روند. این بازی هرچه برای پرسپولیسی‌ها بی‌اهمیت است، برای ذوب‌آهن و لوکا بوناچیچ حکم مرگ‌و‌زندگی را دارد. سبزقبا‌های اصفهانی در فصل جاری، عملکرد کابوس‌واری داشته‌اند و با قرارگرفتن در جمع فانوس‌به‌دستان، باید ۳ امتیاز حساس این بازی را به نام خود ثبت کنند. در آن سوی میدان هم قرمزپوشان تهرانی نمی‌خواهند با شکست، جشن قهرمانی را برگزار کنند؛ جشنی که سازمان لیگ پیش‌تر آن را به کام سرخ‌ها تلخ کرد و با صادرنکردن مجوز حضور هواداران، شاگردان گل‌محمدی را مجبور کردند در ورزشگاه خالی جشن بگیرند.

۲ تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن برای سی‌و‌هشتمین بار در لیگ برتر به‌مصاف هم می‌روند. تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا در ورزشگاه آزادی درحالی مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت که ۲ تیم پیش‌از‌این ۳۷ بار در ادوار لیگ برتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. در ۳۶ بازی اخیر، ذوب‌آهن ۱۳ بار موفق به کسب پیروزی شده و ۱۲ بازی ۲ تیم با برتری پرسپولیس به پایان رسیده و ۱۲ بازی ۲ تیم نیز با تساوی ۲ تیم خاتمه یافته است.
 
این بازی با یک اتفاق ویژه برای سرخ‌ها همراه خواهد بود. پرسپولیسی‌ها روز جمعه و بعد از پایان بازی مقابل ذوب‌آهن برای چهارمین سال متوالی در لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. از اردوی ذوبی‌ها خبر می‌رسد که این تیم برخلاف شایعات مطرح‌شده، قصد زدن تونل قهرمانی برای پرسپولیس را ندارد و تشریفات خاصی را هم برای این بازی آماده نکرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->