ریاضی: وجود اسپانسر بار را از روی دوش هیات برمی‌دارد

  • کد خبر: ۳۸۰۹۸
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ریاضی: وجود اسپانسر بار را از روی دوش هیات برمی‌دارد
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: با توجه به تعطیلی رشته‌های برخوردی، فعلا فقط به رصد تمرینات اختصاصی کشتی‌گیران می‌پردازیم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دکتر مسعود ریاضی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز، در خصوص شرایط خاص کشتی خراسان برای حضور در رقابت‌های کشوری و لیگ برتر اظهار کرد: استاندار در خصوص فراهم شدن اسپانسر برای کشتی خراسان از مدتی قبل قول داده و امیدواریم که این موضوع انجام شود. واقعیت این است که کشتی‌گیران مطرح، اکثرا با تیم‌های شهرهای مختلف قرارداد بستند و جذب تیم‌ها شده‌اند. اگر تیمی بخواهد از خراسان پای به رقابت‌ها بگذارد، کار سختی خواهدداشت زیرا دیگر در شرایط فعلی بستن یک تیم قوی ممکن نیست.

وی افزود: نامه‌نگاری‌هایی از سوی معاون استاندار خطاب به صنعت‌گران برای حمایت از کشتی استان صورت گرفته و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص تیمداری بخش خصوصی صورت گیرد. فکر می‌کنم برای خراسان رضوی با این بخش‌های صنعتی توانمند، با این سابقه بزرگ در ورزش و ... زشت است که هنوز هیچکس برای حمایت و اسپانسرینگ پا پیش نگذاشته‌است.

ریاضی تصریح کرد: سخت است این تیم بتواند در کوران رقابت‌ها و کورس قهرمانی بماند. اگر کمکی صورت گیرد و اسپانسر پاپیش بگذارد و هرچه سریعتر تیم جمع و جور شود، می‌توان از کشتی‌گیران جوان و پرانگیزه استفاده کرد. اگرچه دیگر برای بستن تیمی به امید قهرمانی دیر شده، اما حداقل حضور یک تیم از خراسان می‌تواند اتفاق خوبی برای کشتی‌گیران بومی باشد تا جوانان ما فرصت خوبی برای محک خوردن و کسب تجربه پیدا کنند.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با اشاره به حمایت این هیات از تیمداری در فصل گذشته و تشکیل تیم «تا ثبت جهانی توس» گفت: گرچه این تیم به توفیقات خوبی دست یافت، اما در آن برهه مسئولیت سنگینی را پذیرفتم و بهتر است یک باشگاه، یک اسپانسر و ... وارد شوند و 0 تا 100 ماجرا را به دست بگیرند. برای هیات هم اینگونه به مراتب بهتر است، زیرا وقتی تیمی وارد چرخه رقابت‌ها می‌شود، به خاطر مسائلی مثل میزبانی، ثبت قراردادها، وزن‌کشی و ... بخشی از درآمد هیات هم تامین می‌شود.

وی افزود: وقتی مسئولیتی را می‌پذیرید، باید نسبت به امانتی که در اختیار شما قرار گرفته، پاسخگو باشید. امسال اگر اسپانسری پا پیش بگذارد، بار سنگینی از روی دوش من برداشته می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد در خصوص تعطیلی رشته کشتی به خاطر شیوع کرونا تاکید کرد: کرونا ضربه سهمگینی به ورزش‌های برخوردی مثل کشتی، کاراته، جودو ... زد. این رشته‌های ورزشی در تمام دنیا تعطیل هستند. سالن‌ها هم که تعطیل هستند و صرفا کشتی‌گیران را رصد می‌کنیم تا تمرینات اختصاصی خود را متوقف نکنند، وگرنه انجام فعالیت دیگر در این شرایط، سخت و نشدنی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->