ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

حذف صحبت‌های پرویز فتاح از آرشیو تلویزیون!

  • کد خبر: ۳۸۳۱۴
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
حذف صحبت‌های پرویز فتاح از آرشیو تلویزیون!
صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان روز شنبه ۱۸ مرداد در برنامه «از نگاه یک» حواشی زیادی را به وجود آورد. این برنامه از روی آرشیو قابل دانلود اینترنتی صدا و سیما (تلویبیون) که در دسترس مردم بود، حذف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی پس از دو روز همچنان با حاشیه‌هایی همراه است. حذف این گفت‌وگو از یکی از سایت های دسترسی به برنامه های تلویزیونی از جمله این حاشیه هاست.

پرویز فتاح روز شنبه (۱۸ مرداد ماه) به مناسبت یک‌ساله شدن حضورش در بنیاد مستضعفان، مهمان برنامه «نگاه یک» شد. او در بخشی از صحبت‌هایش درباره تکلیف املاک بنیاد مستضعفان سخن گفت که به شدت در شبکه‌های اجتماعی انعکاس پیدا کرد و با پاسخ هایی هم از سوی برخی نهادها و مسوولان همراه شد.  

در ادامه ی حاشیه های حاصل از این گفت‌وگو، به رغم دیده شدن تصاویر، ویدئوی این قسمت از برنامه «نگاه یک» از آرشیو سایت تلویبیون حذف و از دسترس مخاطبان خارج شد.

تلویبیون نرم‌افزاری است که محتوای برنامه های صداوسیما را ارائه می‌کند و هرچند سازمان صداوسیما هیچگاه به صورت رسمی مالکیت این سایت را نپذیرفته است اما گفت وگویی از مدیرعامل این نرم افزار در سال های گذشته حکایت از این دارد که تلویبیون متعلق به شرکتی خصوصی است ولی برند آن متعلق به صداوسیماست.

با این همه فیلم صحبت های فتاح در «نگاه یک»، همچنان روی سایت شبکه یک سیما دیده می‌شود و ویدئوی آنهم قابل دسترسی است. هرچند معمولا مخاطبان از طریق سایت هایی مانند تلویبیون به تماشای آرشیو برنامه ها می نشینند تا سایت خود شبکه ها.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->