پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا رئیسی مورد استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس‌جمهور، بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم سلاجقه: کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند
سرخط خبرها

واکنش مولاوردی و ابتکار به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان

  • کد خبر: ۳۸۱۲۸
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
واکنش مولاوردی و ابتکار به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان
معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری به اظهارت رییس بنیاد مستضعفان درباره بازپس‌گیری مرکز تحقیقات و مطالعات زنان و پرداخت ۵ میلیارد تومان برای تخلیه این مرکز واکنش نشان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، پرویز فتاح شنبه شب در برنامه تلویزیونی گفته بود: معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی پس از تخلیه مرکز تحقیقات و مطالعات زنان مدعی بودند این مرکز باید دست آن‌ها باشد، اما بنیاد مستضعفان از نظر حقوقی توانسته بود آنجا را تخلیه کند. آن‌ها توانسته بودند بابت تخلیه، همان موقع با توافق با بنیاد ۵ میلیارد تومان بگیرند.
 
رییس بنیاد مستضعفان در این مصاحبه یادآور شد: پس از آمدن من این موضوع بررسی و مشخص شد این کار خلاف بوده، چون کسی که در ملک بنیاد ساکن بوده است باید «اجرت مثل» هم بدهد.

در پاسخ به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان، شهیندخت مولاوردی روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آقای فتاح شما را به سلامت نفس می‌شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایتهایتان بیش از پیش دقیق‌تر و مسئولانه‌تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم شود که مست گیرند.

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان خطاب به فتاح افزود: منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.

مولاوردی ادامه داد: این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی‌شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو) انتخاب شده ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

همچنین معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به اظهارات فتاح، امروز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آقای فتاح خیلی‌ها شما را به دیانت می‌شناختند. صحبت دیشب شما، اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام (ره) ئبه موسسه مطالعات زنان داده شد که مامسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->