سرخط خبرها

ماجرای برخورد قانونی با ۲ سینمای متخلف در مشهد چه بود؟

  • کد خبر: ۳۸۳۹۹
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
ماجرای برخورد قانونی با ۲ سینمای متخلف در مشهد چه بود؟
در روز عید غدیر با ۲ سینما در مشهد به دلیل بلیت‌فروشی مطابق قانون برخورد شد که معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان رضوی درباره آن توضیح داد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه محدودیت ایجاد شده در فعالیت مراکز فرهنگی هنری طبق مصوبه ستاد کرونای استان است، گفت: محدودیت ایجاد شده در فعالیت مراکز فرهنگی هنری استان از جمله تعطیلی سینما‌ها و سالن‌های نمایش طبق مصوبه ستاد کرونای استان در مورخه ۴ مرداد ماه بوده و این اداره کل مسوول نظارت بر اجرای آن می‌باشد.
محمد رضا محمدی در این‌باره توضیح داد: متاسفانه روز جمعه ۱۷ مرداد ماه ۲ سینمای آفریقا و هویزه بدون هماهنگی و اخذ مجوز در شرایطی که وضعیت مشهد قرمز می‌باشد اقدام به اکران فیلم نمودند که با پیگیری انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تعطیل شدند.

به گفته او این اداره کل از شروع بیماری کرونا ضمن تلاش برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی هنری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی معتقد است حفظ جان و سلامت شهروندان از هر لحاظ در اولویت بوده و رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا الزامی است.
محمدی در ادامه گفت: امیدواریم با پیگیری مجدانه این اداره کل تمامی مراکز فرهنگی هنری از جمله سینما‌ها و سالن‌های نمایش با رعایت کلیه نکات بهداشتی فعالیت خود را مجددا آغاز کنند تا ضمن برطرف شدن دغدغه مدیران و کارکنان این مراکز، عموم شهروندان نیز از خدمات و فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->