نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشش یونس شاکری در نتایج خوب گل‌گهر سیرجان از نیم‌فصل دوم

  • کد خبر: ۳۸۵۱۶
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
درخشش یونس شاکری در نتایج خوب گل‌گهر سیرجان از نیم‌فصل دوم
نگاهی آماری و فنی به عملکرد یونس شاکری نشان می‌دهد این مهاجم خراسانی مهره‌ای ارزشمند برای تیم سیرجانی شده است و با حضور او، حالا کرمانی‌ها به‌شدت امیدوارند در لیگ برتر بمانند.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ قرار‌گرفتن نام یونس شاکری در فهرست مازاد نیم فصلی شهرخودرو آن‌قدر غافل‌گیرکننده بود که هنوز هم با گذشت هفته‌ها باورش برای خیلی‌ها سخت است؛ مهاجمی که در حال گذراندن فصلی خوب برای شهر‌خودرو بود و، چون سال گذشته نقش مهمی در پیروزی‌های این تیم داشت، در نیم‌فصل کنار گذاشته شد، آن هم در‌حالی‌که سرمربی تیم هم عوض شده بود! یونس شاکری خیلی زود و با دلخوری مشهد را به مقصد سیرجان ترک کرد، اما وارد فرایند حاشیه‌سازی نشد. او تا بعد از درخشش در یکی‌دو بازی اولش با پیراهن گل‌گهر لب به سخن نگشود و شکایتی نکرد، اما بعد از گل‌زنی برابر سایپا و پارس در بدو ورودش به سیرجان در مصاحبه‌ای دلخوری‌اش از مسئولان شهرخودرو را آشکار کرد. شاکری که بعد از نیم‌فصل برای اثبات خود، با انگیزه‌های متفاوت در خط آتش گل‌گهر به میدان رفت، حالا در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌ها و درحالی‌که سیرجانی‌ها برای بقا می‌جنگند، با عملکرد خوب خودش به‌نوعی کار را برای آن‌ها درآورده است. نگاهی آماری و فنی به عملکرد یونس شاکری نشان می‌دهد این مهاجم خراسانی مهره‌ای ارزشمند برای تیم سیرجانی شده است و با حضور او، حالا کرمانی‌ها به‌شدت امیدوارند در لیگ برتر بمانند. بازیکنی که شاید اگر در مشهد می‌بود، می‌توانست به شهر‌خودرو در مسیر آسیایی‌شدن کمک زیادی بکند.


درخشان در ۱۱ نبرد

یونس شاکری از بعد از تعطیلات نیم‌فصلی لیگ برتر نوزدهم ۱۱ بار برای تیم گل‌گهر سیرجان به میدان رفته است؛ ۱۱ حضور در خط حمله گل‌گهر که با ثبت ۵ گل و ۲ پاس گل همراه شده است. شاکری در این ۱۱ بازی یک‌بار دروازه سایپا، یک‌بار شاهین بوشهر و یک‌بار پارس‌جنوبی جم را باز کرده است. او ۲ گل هم در جهنم آبادان به نفت زده تا ۵ گل زده را در گل‌گهرسیرجان به نام خود ثبت کند. شاکری همین هفته هم ۲ پاس گل را مقابل نفت مسجدسلیمان به نام خود رقم زد. مهاجم سابق شهرخودرو یک آمار خوب دیگر هم دارد. او در این ۱۱ بازی، ۵ امتیاز مستقیم را برای تیمش به ارمغان آورده است که در مسیر بقا می‌تواند کمک چشمگیری به آبی‌های شهر سیرجان کند. او با ۲ گلش برابر نفت آبادان، ۳ امتیاز و با تک‌گل‌هایش برابر پارس و سایپا، ۲ امتیاز برای شاگردان مجید جلالی به دست آورد. شاکری با ۲ پاس گل این هفته‌اش هم به‌طورغیرمستقیم زمینه ۳ امتیاز حساس را فراهم کرد.


۵ امتیاز یونس برای شهرخودرو!

مهاجم خراسانی گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل اول هم اگرچه به‌مراتب کمتر برای تیم شهرخودرو به میدان رفت، اما باز هم اثرگذاری خود را نشان داد. شاکری در نیم‌فصل اول که در جمع عنابی‌های شهر مشهد بود، شاید به‌طور‌میانگین ۲۰ دقیقه در هر نبرد، بازی به او می‌رسید؛ باوجوداین ۳ بار برای شهرخودرو گل‌زنی کرد که از قضا این ۳ گل، ۵ امتیاز قطعی را به حساب مشهدی‌ها واریز کرد. او یک پاس گل هم داد. شاکری اولین گل فصل شهرخودرو را نیز در دقیقه ۲۴ هفته اول رقابت‌ها مقابل پیکان به ثمر رساند.


زوج‌سازی جلالی با شاکری

گل‌گهر سیرجان و مجید جلالی بعد از جذب یونس شاکری، با اولین چالش جدی خود مواجه شدند و آن‌هم انتخاب زوج مناسب برای مهاجم بلندبالایشان در خط حمله بود. سیرجانی‌ها که عملکرد یونس شاکری را مطلوب می‌دانستند، از همان روز‌های ابتدایی حضور شاکری در این شهر تلاش کردند تا زوج خوبی را برای او در خط حمله بیاورند. ابتدا گادوین منشا و این اواخر بهنام برزای ۲ مهاجمی بودند که بار‌ها در کنار یونس، آزمایش شدند. بهنام برزای در همین بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان پاسخ مثبتی به این زوج‌سازی جلالی داد و با شاکری، آتش‌بازی به پا کردند. برزای در این بازی یک پاس گل داد و ۲ بار هم روی پاس‌گل‌های یونس شاکری پایش به گل‌زنی باز شد. شاید حالا مجید جلالی و تیمش در ۲ بازی باقی‌مانده فصل برای تکمیل پروژه بقا در لیگ به درخشش دوباره این زوج آماده خط آتششان بیش از هر زمانی امیدوار باشند.


مربی و بازیکن مشهدی، پل نجات گل‌گهر

گل‌گهر شاید همین هفته ماندنش در لیگ برتر فوتبال را قطعی کند تا هفته آخر بی‌استرس به میدان برود؛ اتفاقی که برای مدیران ثروتمند گل‌گهر یک موفقیت بزرگ به‌شمار می‌رود. آن‌ها بعد از صعود به لیگ برتر امیدوار بودند در این فصل رتبه خوبی کسب کنند، اما روند لیگ کار را به جایی کشاند که این تیم را کاندیدای سقوط کرد. با‌این‌همه بعد از تمام‌شدن ماجرای کرونا و شروع دوباره لیگ، این تیم اوج گرفت و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است؛ اتفاقاتی که درست از زمان پیوستن مجتبی سر‌آسیایی و کمی قبل‌تر یونس شاکری رخ داد تا ۲ خرید بزرگ کرمانی‌ها از مشهدی‌ها، برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن باشد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->