شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

شاکری: سرآسیایی جو تیم را درست کرد

  • کد خبر: ۳۷۵۰۹
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
شاکری: سرآسیایی جو تیم را درست کرد
مهاجم خراسانی گل‌گهر امیدوار است این تیم در لیگ برتر باقی بماند.
به گزارش شهرآرانیوز، یونس شاکری در خصوص روند رو به رشد گل‌گهر پس از بازگشت مجیدجلالی به این تیم اظهار داشت: ما قبل از اینکه بازی‌ها دوباره آغاز شوند شرایط خوبی داشتیم، اما به خاطر وقفه‌ای که در مسابقات افتاد از این شرایط فاصله گرفتیم و شکست مقابل سپاهان باعث شد جو تیم خراب شود.

شاکری ادامه داد: در بازی‌های بعدی مقابل شهرخودرو و پیکان مستحق باخت نبودیم و باید امتیاز می‌گرفتیم که این اتفاق نیفتاد. به هرحال فوتبال همین است. بعد از بازی با پیکان مجیدجلالی تصمیم به جدایی گرفت، اما هیات مدیره با استعفای او مخالفت کرد و به تیم برگشت. این اتفاق شرایطی به وجود آورد که همه دست به دست هم بدهیم و نتایج خوبی بگیریم. جلسه خوبی هم با مدیران باشگاه داشتیم و همه همدل شدیم تا تیم به شرایط خوب برگردد.

مهاجم گل‌گهر در مورد حضور مجتبی سرآسیایی به عنوان مربی روی نیمکت این تیم عنوان کرد: مجیدجلالی مربی کاربلدی است و حالا با اضافه شدن سرآسیایی به کادرفنی شرایط خیلی بهتر شده است. علاوه بر اینکه در شهرخودرو با او کار کردم، دوازده سال پیش هم با هم همبازی بودیم. سرآسیایی با همه بچه‌ها ارتباط خوبی دارد و صمیمی است. جو تیم به هم ریخته بود، او این جو را درست کرد و توانستیم در سه بازی اخیر نتایج خوبی بگیریم.

شاکری در ادامه گفت: امیدوارم این روند در بازی‌های باقی مانده هم ادامه داشته باشد و نتایج خوبی بگیریم. حیف است گل‌گهر با این همه پتانسیل در لیگ برتر نباشد. امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند و فصل آینده با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شود.

وی در مورد اینکه آیا فصل بعد به همکاری با تیم سیرجانی ادامه می‌دهد اظهار داشت: در این مورد خیلی فکر کرده‌ام. من هنوز سه سال با شهرخودرو قرارداد دارم و در گل‌گهر بازیکن قرضی هستم. باید صبر کنیم مسابقات امسال تمام شود و بعد از ان در مورد فصل آینده تصمیم می‌گیرم.

شاکری در مورد بازی هفته بیست و هشتم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شاید آن‌ها انگیزه‌ای برای ادامه مسابقات نداشته باشند، چون نه به فکر سهمیه هستند و نه دغدغه سقوط دارند، اما ما انگیزه زیادی داریم. باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. برای ماندن در لیگ برتر باید در تمام بازی‌های باقی مانده برنده باشیم تا خطری تهدیدمان نکند.

مهاجم گل‌گهر در مورد اینکه آمار گلزنی او در هفته‌های اخیر افت کرده، اظهار داشت: بله در شش بازی یک گل زده‌ام. البته آمار گلزنی تیم خوب است. ما قبل از مسابقه با فولاد، در دو بازی ۶ گل زدیم. خود من دو پنالتی گرفتم، اما به هرحال پنالتی وظیفه بازیکنان دیگر بود. مثلا منشا باید گل می‌زد تا هرچه زودتر به شرایط خوب برگردد. ضمن اینکه تیم‌های دیگر هم آنالیز می‌کنند و با توجه به نوع بازی تیم ما، دفاع می‌کنند و عقب می‌روند که این کار ما را سخت‌تر می‌کند. به هرحال همین که تیم برنده شود برای من کافی است و خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم.

وی در خصوص وضعیت سلامتی و بهداشتی کلیه اعضای تیم پس از ابتلای ۱۲ نفر به کرونا، گفت: خداراشکر همه برگشته‌اند و مشکلی نداریم. کرونا مثل سرماخوردگی شده و همه باید رعایت کنیم و با این شرایط کنار بیاییم. امیدوارم از این به بعد هم مشکلی پیش نیاید و در سه بازی باقی مانده همه نفرات را داشته باشیم تا بتوانیم در مسابقات بعدی با تمام توان حاضر شویم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->