دیاباته دربی را از دست می‌دهد؟

  • کد خبر: ۳۸۶۳۷
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
دیاباته دربی را از دست می‌دهد؟
شیخ دیاباته که دو دربی رفت و برگشت در لیگ را به علت مصدومیت از دست داد، حالا در آستانه دربی حساس حذفی مجددا مصدوم است و وضعیتش برای حضور در زمین مشخص نیست.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم سابقه هیچ رویارویی با پرسپولیس را ندارد. او که در نیم فصل اول و دوم لیگ نوزدهم نتوانست مقابل سرخ‌ها قرار بگیرد و بازی دوشنبه شب استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی را هم از دست داد تا رکورد دار غیبت دربازی‌های بزرگ باشد حالا امیدوار است استقلال را در بازی فوق حساس ۵ شهریور مقابل پرسپولیس همراهی کند.
 
پزشکان استقلال درتلاشند تا این مهاجم بلند قامت را به آن بازی برسانند. درباره شیخ گفته می‌شود که به احتمال بسیار زیاد بازی با پیکان را هم از دست خواهد داد. شیخ درحال فیزیوتراپی است، اما بعید است که به بازی با پیکان برسد، اما با توجه به اینکه زمان مناسبی تا بازی مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باقی مانده باید حضور او در این بازی فوق حساس را قطعی دانست.
 
بدون شک حضور شیخ در خط حمله استقلال برای فرهاد مجیدی بسیار امیدوار کننده خواهد بود. فرهاد که سابقه یک بار حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی دردربی را دارد در آن دیداری که مقابل گل محمدی قرار گرفت برد را در آخرین دقایق از دست داد. مجیدی، اما باید برای بقای خود وتحکیم جایگاهش روی نیمکت استقلال بازی ۵ شهریور را با پیروزی پشت سربگذارد تا تمام حواشی و شایعات پیرامونش به جهت جدایی از استقلال به پایان برسد و با خیال آسوده مربیگری در استقلال را تجربه کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->