معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

آیت‌الله مکارم شیرازی: فاطمیون افغانستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) درخشیدند

  • کد خبر: ۳۸۸۲۵
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
آیت‌الله مکارم شیرازی: فاطمیون افغانستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) درخشیدند
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در مشهد برگزار شد تصریح کرد: بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال‌های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که شب گذشته در حرم مطهر رضوی  برگزار شد، تاکید کردند: جریان ضد اسلامی استکباری سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل کند.

 

مشروح پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قبل از هر چیزی تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را به همه شرکت کنندگان در این همایش تبریک می گویم.

 

امروزه جریان های ضد اسلامی و استکباری خصوصا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف، به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل نماید و آنان را از مطالبه آرمان های اصیل اسلامی و مجاهدت در راه آن، باز داشته و سرمایه های آنان را چپاول و غارت کنند.

 

بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال‌های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت‌های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

 

شجاعت، استقامت و تلاش رزمندگانی غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک و قومیت را نمی‌شناسند و هم دوش دیگر برادران ایمانی خود با اتحاد و همدلی، امت واحده‌ای شده‌اند و برای پاسداری و دفاع از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده و با نثار جان خویش، شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده‌اند.

 

از خداوند متعال مسئلت دارم همه شهدای راه مقاومت، خصوصا شهدای افغانستانی و بالاخص سردار رشید این جبهه، حاج قاسم سلیمانی را با سید و سالار شهیدان حضرت الاعبدالله الحسین(ع) محشور فرماید و همه رزمندگان اسلام را در این مسیر نورانی ثابت قدم دارد.

 

اینجانب بار دیگر تشکیل این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و خصوصا به رزمندگان، فرماندهان، جانبازان و خانواده های شهدا، تبریک گفته و از «جبهه جهانی شباب المقاومه» در برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

شکرالله مساعیکم

 

منبع: خبرگزاری حوزه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->