آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

قهرمان لیگ فوتسال بانوان امروز ۳۰ مرداد ۹۹ مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۳۹۷۴۶
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
قهرمان لیگ فوتسال بانوان امروز ۳۰ مرداد ۹۹ مشخص می‌شود
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، فینال بزرگی که خیلی‌ها منتظر آن بودند، از راه رسید و قرار است قهرمان جدید لیگ برتر فوتسال بانوان معرفی شود. بعد از دیدار رفت فینال که هفته گذشته در تهران بین ۲ تیم مس و سایپا برگزار شد، حالا همه چشم‌ها به سالن پیام‌نور رفسنجان دوخته شده است تا این دیدار حساس، قهرمان را مشخص کند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ امروز پنجشنبه ۳۰ مردادماه کرمانی‌ها میزبان حساس‌ترین دیدار لیگ‌برتر فوتسال بانوان هستند.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، فینال بزرگی که خیلی‌ها منتظر آن بودند، از راه رسید و قرار است قهرمان جدید لیگ برتر فوتسال بانوان معرفی شود. بعد از دیدار رفت فینال که هفته گذشته در تهران بین ۲ تیم مس و سایپا برگزار شد، حالا همه چشم‌ها به سالن پیام‌نور رفسنجان دوخته شده است تا این دیدار حساس، قهرمان را مشخص کند. البته این افسوس وجود دارد که چنین بازی بزرگی نمی‌تواند تماشاچی داشته باشد و بدون حضور علاقه‌مندان به فوتسال پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.


دوئل اردلان و رضایی

شاگردان اردلان با پیراهن سفید‌نارنجی سایپا بازی رفت را ۲بر ۰ در خانه خود واگذار کرده‌اند و در مسابقه برگشت کار سخت‌تری دارند، چون علاوه بر جبران ۲ گل خورده، باید گل‌زنی کنند؛ یعنی آن‌ها برای رسیدن به جام دست‌کم به ۳ گل نیاز دارند و این درحالی است که مسی‌ها در زمین خود به گل نرسیده باشند. همین موضوع از یک بازی پربرخورد و پرگل خبر می‌دهد. سایپا پیش‌از‌این در نیمه‌نهایی مقابل ملی‌حفاری آن‌هم در اهواز به پیروزی رسید و غیر‌منتظره ظاهر شد و کمتر‌کسی پیش‌بینی می‌کرد تهرانی‌ها بتوانند چنین‌کامبکی داشته باشند؛ به‌همین‌خاطر نمی‌توان از حالا آن‌ها را بازنده فینال دانست و با این شرایط باید منتظر اتفاقات بازی باشیم. سایپا اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کند و البته این اولین تجربه نیلوفر اردلان در قامت سرمربی نیز محسوب می‌شود.

در سوی دیگر میدان، نارنجی‌پوشان رفسنجان نیز به‌دنبال جام در دومین حضورشان در فینال پلی‌آف هستند. فصل گذشته آن‌ها در فینال به نامی‌نو اصفهان در زمین حریف باختند و نایب‌قهرمان شدند. تیم مس رفسنجان با عاطفه رضایی نتایج خوبی کسب کرده و به فکر جبران شکست و نایب‌قهرمانی سال گذشته است. این تیم پس از حذف اهوازی‌ها، از فینالیست‌شدن سایپا خرسند شد تا بتواند به قهرمانی لیگ برتر سال۹۸ چنگ بزند. مس رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی توانسته بود برابر هیئت خراسان رضوی به پیروزی برسد و راهی فینال شود. باید دید دوئل اردلان و رضایی چگونه به پایان می‌رسد. سوت آغاز این دیدار ساعت ۱۱ امروز زده می‌شود و صد حیف که علاقه‌مندان حتی به‌صورت زنده نمی‌توانند این دیدار را از خانه‌های خود دنبال کنند.


شباهت‌هایی با فینال فصل گذشته

فینال این فصل بی‌شباهت به فصل گذشته نیست. یک تیم فینالیست به‌همراه داور و کمک‌داور اصلی میدان در فصل قبل هم حضور داشتند. اسفندماه سال ۹۷ فینال فصل گذشته لیگ برتر فوتسال دختران در اصفهان برگزار شد. قضاوت این دیدار هم برعهده گلاره ناظمی و زری فتحی، ۲ داور بین‌المللی بانوان بود. مس رفسنجان درآن فصل هم با هدایت عاطفه رضایی یک پای فینال بود و برابر نامی‌نو ۲ بار صف‌آرایی کرد. دور رفت فینال در زمین رفسنجان یک‌بر‌یک به پایان رسیده بود و مسی‌ها کار سختی در زمین حریف داشتند.
 
نامی‌نو که در آن فصل از بازیکنانی طلایی همچون شیربیگی، فرزانه توسلی و فاطمه شریف بهره‌مند بود و هدایت تیم را شهناز یاری، سرمربی فعلی تیم ملی بزرگ‌سالان، برعهده داشت، خود را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانست و این تیم یک‌صدا فقط خواهان جام طلایی‌رنگ قهرمانی بود. بالاخره دیدار حساس برگزار شد، ولی مس در بازی آخر نتوانست حتی یک گل به حریف خود بزند و در‌نهایت ۴ بر ۰ آن‌هم با هت‌تریک سارا شیربیگی، بازی را به اصفهانی‌ها واگذار کرد و نایب‌قهرمان شد. ملی‌حفاری، دیگر‌مدعی قهرمانی امسال، نیز در همان روز در دیدار رده‌بندی برابر دختران کویر مس کرمان بازی کرد که این دیدار را ۲ بر ۰ پیروز شد و عنوان سومی را همچون امسال کسب کرد.


اعلام سومی مشترک حفاری و هیئت خراسان

دیدار رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و شرکت ملی‌حفاری ایران که قرار بود به‌صورت تک‌بازی سی‌ام مرداد در کرمان برگزار شود، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال لغو شد. دردسر‌های انجام تست کرونا برای تیم‌های مسابقه رده‌بندی در شرایط فعلی و سفر به کرمان باعث شد تا این رقابت برگزار نشود. دراین‌باره هر ۲ تیم مشهدی و اهوازی، نامه‌های کتبی خود مبنی‌بر حضورنیافتن در دیدار رده‌بندی و موافقت با سومی‌مشترک را به فدراسیون ارسال کردند. شیرین نصیری، مسئول کمیته مسابقات فوتسال بانوان، می‌گوید: با تصمیم جدید قرار شد مسابقه رده‌بندی برگزار نشود و تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و شرکت ملی‌حفاری اهواز به‌طور‌مشترک عنوان سوم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان را در اختیار بگیرند. این نخستین‌بار است که تیمی از مشهد بر روی سکوی سومی رقابت‌های لیگ برتر قرار می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->