تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران
سرخط خبرها

نهمین مدال طلای لیگ برتر فوتبال زنان بر گردن «سمانه چهکندی»

  • کد خبر: ۳۹۳۹۶
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
نهمین مدال طلای لیگ برتر فوتبال زنان بر گردن «سمانه چهکندی»
کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان، بعد از ماه‌ها تعویق، بالاخره به دست صاحبان آن یعنی بازیکنان، سرمربی و اعضای تیم شهرداری بم رسید که البته در این جشن مشهدی‌ها نیز یک نماینده داشتند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ این‌روز‌ها حال‌و‌هوای دختران فوتبالیست و فوتسالیست بم از دیگر ‌استان‌ها بهتر است و تیم‌های این استان توانسته‌اند عناوین برترین‌ها را تا‌به‌اینجا به خود اختصاص دهند. حضور تیم مس رفسنجان در فینال لیگ برتر فوتسال و برگزاری دیدار حساس پایانی در روز‌های آینده یکی از اتفاقات مهم برای کرمانی‌هاست که آن‌ها را می‌تواند به کاپ قهرمانی این فصل از فوتسال برساند؛ اما اتفاق مهم دیگر، قهرمانی دیگر تیم این استان در فوتبال زنان بود، جایی که شهرداری بم بازهم قهرمان شد و روز یکشنبه کاپ قهرمانی لیگ فوتبال نیز به دست بازیکنان این تیم رسید. بعد از گذشت حدود یک ماه از اعلام قهرمانی بمی‌ها، باشگاه شهرداری بم و فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری جشن قهرمانی با پروتکل‌های بهداشتی در زمین چمن باهنر کرمان گرفتند؛ جشنی با حضور میهمانان کم‌تعداد و البته با ماسک.
 
برخی مدیران فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت فوتبال کرمان در این جشن حضور داشتند. خبری از بغل‌کردن و دست‌دادن در جشن قهرمانی دختران تیم بم نبود و بعد از گذشت حدود ۲۰۰ روز از آخرین دیداری که بازیکنان این تیم داشتند، چشم آن‌ها به کاپ قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ فوتبال زنان روشن شد و با گرفتن مدال طلای خود روی سکوی اول جای گرفتند. لیگ فوتبال بانوان نیز مثل رشته‌های ورزشی دیگر اوایل اسفند تعطیل شد و تیم‌های بلاتکلیف منتظر تصمیم فدراسیون بودند. درنهایت در آخرین روز‌های تیرماه فدراسیون فوتبال ایران قهرمان لیگ را بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی اعلام کرد. هر‌چند این کار اصلا سخت نبود، چون همه تیم‌های حاضر در لیگ می‌دانستند قهرمانی از آنِ کدام تیم است. شهرداری بم بدون هیچ شکستی تا پایان هفته هجدهم در صدر جدول بود و آن‌قدر با تیم‌های پایین‌تر فاصله داشت که مهری بر تأیید قهرمانی قطعی آنان بود. مرضیه جعفری، سرمربی تیم بم، رکورد خود را امسال هم ارتقا داد و هفتمین قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد. بمی‌ها این فصل ۸۳ گل به ثمر رساندند و تنها ۶ توپ از خط دروازه آن‌ها عبور کرده و تبدیل به گل شده است که درنهایت با ۵۴امتیاز بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.


شادی بر فراز پشت‌بام

زمانی‌که خبر قهرمانی بمی‌ها اعلام شد، هر کدام از بازیکنان این تیم در شهر‌های مختلف خود حضور داشتند. سمانه چهکندی، بازیکن شماره ۱۱ تیم بم، نیز در شهر خود یعنی مشهد حضور داشت و با شنیدن این خبر خوش‌حالی خود را به تمرینات پشت‌بامی خود برد. او که در روز‌های قرنطینه و تعطیلی سالن‌ها روی پشت‌بام یا فضای باز تمرین می‌کرد، با پیراهن شهرداری بم برای قهرمانی تیمش جشن قهرمانی تک‌نفره‌ای گرفت. «بعد از کلی سختی و قرنطینه بالاخره خبر خوب به گوشمان رسید و برای هفتمین‌بار قهرمان لیگ شدیم. خوش‌حالم مسئولان زحمات ما را نادیده نگرفتند و‌ای کاش حال‌و‌هوای این قهرمانی هم مثل فصل پیش بود.»


مهندس مشهدی در ترکیب بمی‌ها

این بازیکن مشهدی امسال در جدول بازیکنان با بیشترین پاس گل نیز رقابت داشت و نقش پررنگی در گل‌های زده تیمش ایفا کرد. در این جدول او با ۱۹پاس گل و ۳ گل زده در رده سوم بهترین پاس‌گل‌دهندگان جای گرفت. سمانه چهکندی، ملی‌پوش مشهدی فوتبال، یکی از بازیکنان قدیمی تیم شهرداری بم است که تابه‌حال ۶ قهرمانی را با پیراهن تیم شهرداری بم تجربه کرده است؛ البته یک نایب‌قهرمانی و یک سومی نیز با همین تیم در لیگ برترکسب کرده است که در این سال‌ها او را به بازیکن باارزش لیگ تبدیل کرد. او در سال‌های قبل یک قهرمانی با بال‌گستر ساری و قهرمانی با شن‌سا ساوه را نیز در لیگ برتر فوتبال تجربه کرده بود و حالا با قهرمانی بم در این فصل، این بازیکن مشهدی نهمین مدال طلایی‌رنگ لیگ را به گنجینه مدال‌های خود اضافه کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->