نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فینال تمام‌نارنجی فوتسال بانوان در تهران

  • کد خبر: ۳۸۶۸۵
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
فینال تمام‌نارنجی فوتسال بانوان در تهران
برنامه‌های لیگ و تیم ملی فوتسال دختران روی دور تند می‌رود
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فوتسال بانوان روز‌های شلوغی را بعد از ۵ ماه تعطیلی کامل، در پیش دارد. تا ۷ روز دیگر قهرمان لیگ برتر فصل گذشته مشخص می‌شود. از‌سوی‌دیگر فشار‌ها برای مشخص‌شدن تکلیف تیم ملی و شروع اردوها، مسئولان فدراسیون را مجبور کرده تا جلسات هماهنگی را برگزار کنند.


فینال به رنگ نارنجی

فردا دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان به میزبانی تهرانی برگزار می‌شود. مسی‌ها سال گذشته فینال لیگ را برابر ملی‌حفاری اهواز تجربه کرده‌اند، اما با شکست مواجه شدند و شاید به‌همین دلیل از اینکه سایپا به فینال رسیده است، خوش‌حال شدند؛ چون مجبور نیستند با رقیب سرسختی، چون ملی‌حفاری اهواز مبارزه کنند. در سوی دیگر میدان سایپایی قرار دارد که از ابتدای سال برای کسب مقام تلاش کرد و فرازو‌نشیب‌هایی را پشت‌سر گذاشت و شاید فکر نمی‌کرد بتواند شکست بازی رفت مقابل ملی‌حفاری اهواز را جبران کند. این تیم برای نخستین‌بار به فینال رسیده و برای قهرمانی به‌مصاف مس رفسنجان می‌رود؛ رقیبی که فکر می‌کند حریف راحتی است و می‌خواهد قدرت خود را نشان دهد. نکته جالب‌توجه فینال لیگ بانوان، رنگ نارنجی است که لباس هر ۲ تیم فینالیست به این رنگ مزین است و باید دید کدام نارنجی‌پوش فردا به کاپ قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.

این مسابقه به‌صورت رفت‌و‌برگشت برگزار می‌شود که دیدار رفت روز جمعه ۲۴مردادماه در تهران و دیدار برگشت روز پنجشنبه ۳۰مردادماه در رفسنجان ساعت۱۱ صبح انجام خواهد شد. گفته شده بازی رده‌بندی هم بین تیم‌های حفاری و خراسان ۳۰مردادماه ساعت ۹صبح در رفسنجان و قبل از بازی فینال انجام خواهد شد؛ البته باید دید نمایندگان مشهد و اهواز راضی به حضور در میدان می‌شوند یا خیر.
 
 

بررسی برنامه‌های ملی بدون حضور کمیته فوتسال!

روز گذشته نشست بررسی برنامه‌های تیم ملی فوتسال بانوان بدون حضور نماینده‌ای از کمیته فوتسال برگزار شد. در این جلسه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، لیلا صوفی‌زاده نایب‌رئیس بانوان، مرتضی محصص، سعید قاسمی، شهناز یاری، نادره درودیان، آرمین بابوئی و مهدی خراطی حضور داشتند که درباره برگزاری اردو‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بحث و تبادل‌نظر شد.
با توجه به زمان‌بندی مسابقات رسمی پیش‌روی تیم ملی فوتسال بانوان شامل المپیک داخل سالن آسیایی در اردیبهشت‌ماه و سومین دوره جام ملت‌های آسیا در شهریور‌ماه به میزبانی کویت در سال۱۴۰۰، مقرر شد اردو‌های این تیم از شهریورماه آغاز شود. در این جلسه یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، به تشریح برنامه‌های اردو‌های این تیم پرداخت که با آن‌ها موافقت شد.
 


شروع اردو‌ها بعد از ۷ ماه تعطیلی

براین‌اساس شروع کار اردوی تیم ملی فوتسال بانوان از ۲۱ تا ۲۵شهریور با برگزاری یک اردوی انتخابی است. ملی‌پوشان فوتسال بانوان بعد از لغو برنامه‌های تدارکاتی و رسمی، ۷ ماه است که اردویی برگزار نکرده‌اند. پیش‌از‌این کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ۲ اردوی انتخابی و اصلی را در مرداد پیش بینی کرده بود که به‌علت برخی مشکلات از‌جمله شیوع کرونا در تهران لغو شد. تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت‌های جام‌جهانی کوچک در آذر به میزبانی برزیل دعوت شده و در‌حال‌حاضر نزدیک‌ترین رویداد پیش‌رو محسوب می‌شود.

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان می‌گوید: طبق برنامه‌ریزی قصد داریم از شهریورماه اردو‌های تدارکاتی خود را آغاز کنیم تا بازیکنان به هماهنگی و شرایط ایده‌آل برسند. همچنین امیدوارم باشگاه‌ها هرچه‌زودتر کار خود را آغاز کنند که این موضوع کمک شایانی به آمادگی بازیکنان خواهد کرد. او ادامه می‌دهد: تازمانی‌که باشگاه‌ها تمریناتشان را شروع نکنند و بازیکنان در شرایط تمرین و مسابقه قرار نگیرند، روند مدنظر برای ما حاصل نخواهد شد. تمرینات پی‌در‌پی بازیکنان در باشگاه‌ها باعث می‌شود تا آمادگی خوبی داشته باشند و در نتیجه تیم ملی آماده‌ای داشته باشیم. از نظر پروتکل‌های بهداشتی و دیگرشرایط برگزاری اردو‌ها سخت است، اما ما اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی را به بازیکنان حاضر در لیگ اختصاص می‌دهیم که حضوری مطلوب و چشمگیر در بازی‌های لیگ داشتند. امیدواریم این بازیکنان بتوانند شایستگی‌هایشان را به منصه‌ظهور برسانند. برنامه‌ریزی‌های خود را با جدیت ادامه می‌دهیم. با حمایت بیش‌از‌پیش مسئولان فدراسیون و کمیته بانوان بدون‌شک شاهد روز‌های طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال خواهیم بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->