این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید
سرخط خبرها

بزرگ‌ترین آزمایش بالینی واکسن کرونا به زودی انجام می‌شود

  • کد خبر: ۳۹۸۹۴
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
بزرگ‌ترین آزمایش بالینی واکسن کرونا به زودی انجام می‌شود
شرکت «جانسون و جانسون» (Johnson & Johnson) قصد دارد بزرگ‌ترین آزمایش بالینی واکسن بالقوه ویروس کرونا را در ماه سپتامبر آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی نوشته است که به گفته شرکت "جانسون و جانسون" آزمایش مرحله سوم واکسن کرونا این شرکت روی ۶۰ هزار فرد سالم با سنین ۱۸ سال به بالا در ۱۸۰ نقطه آمریکا و سایر کشورها انجام می‌شود.

 

شرکت‌کنندگان به صورت تصادفی برای دریافت یک دوز از واکسن یا دارونما انتخاب خواهند شد تا تعیین شود آیا واکسن این شرکت ایمن و موثر است یا خیر؟

 

این افراد به مدت دو سال توسط محققان تحت پیگیری قرار خواهند گرفت.

 

"جیک سارجت"(Jake Sargent) سخنگوی "جانسون و جانسون" گفت: مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن کرونا شرکت ما تا حد امکان قوی خواهد بود و شامل آزمایش ۶۰ هزار نفر در ۱۸۰ نقطه در آمریکا و دیگر کشورها خواهد بود.

 

وی ادامه داد، ما در حال استفاده از مدلسازی داده‌ها و اطلاعات اپیدمیولوژی برای پیش‌بینی و برنامه‌ریزی مکان مطالعات خود هستیم و انتظار داریم که این اطلاعات به زودی نهایی شود.

 

شرکت "جانسون و جانسون" گفت که در واکسن کرونا ساخت خود از همان فناوری استفاده می‌کند که برای ساخت واکسن تجربی ابولا استفاده کرد. این واکسن شامل ترکیب مواد ژنتیکی حاصل از کروناویروس با آدنوویروس اطلاح شده است که علت بسیاری از سرماخوردگی‌های انسان شناخته می‌شود.

 

چندی پیش این شرکت اعلام کرد که با امضای یک قرارداد بیش از یک میلیارد دلاری، برای آمریکایی‌ها صد میلیون دوز از واکسن "کووید-۱۹" را توسعه خواهد داد.

 

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که واکسن‌های احتمالی برای استفاده اضطراری در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس باشد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->