علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع
سرخط خبرها

سفر بی‌مجوز سعادتمند برای بازگشت استراماچونی یا توافق سر بدهی؟

  • کد خبر: ۴۰۱۵۸
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
سفر بی‌مجوز سعادتمند برای بازگشت استراماچونی یا توافق سر بدهی؟
مشخص نیست چرا دقیقا احمد سعادتمند در آستانه دربی حساس پایتخت در جام حذفی به ایتالیا رفته و مذاکره با استراماچونی را آغاز کرده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال جهت مذاکره مستقیم با وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی جهت کاهش محکومیت‌های مالی این باشگاه، صبح دیروز (شنبه) راهی اروپا شد.

مدیرعامل استقلال مذاکرات خود را با این دو مربی آغاز کرده و از این دو مربی درخواست کرده تا هماهنگی‌های لازم جهت نحوه پرداخت این پول انجام شود. این دو مربی از باشگاه خواستند تا وکلا و تیم خودشان صحبت کنند تا در این رابطه به نتیجه نهایی برسند.

با توجه به اطلاعات موجود باید دید استراماچونی و شفر حاضر به مذاکره و توافق نهایی با باشگاه استقلال می‌شوند یا قرار است منتظر رای فیفا بمانند و بتوانند پول بیشتری از این باشگاه دریافت کنند.

سفر بی مجوز سعادتمند!

️علی‌نژاد معاون وزیر ورزش گفت: سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا رفت.

وی افزود: سعادتمند، مجوزی از وزیر یا بنده برای رفتن به اروپا نگرفت. جمع‌بندی او و احتمالا برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال این بود که برای گرفتن تخفیف و چیزی به شبیه به آن به اروپا برود. موضوعی که در رسانه‌ها خواندیم.

معاون وزیر تصریح کرد: اینطور نیست که مجوز سفر سعادتمند را داده یا از او خواسته باشیم به سفر برود. تصمیمی بوده که شخصا به عنوان مدیرعامل باشگاه گرفته است. برای این سفر دلایلی، چون مذاکره برای گرفتن تخفیف از شفر و استراماچونی یا چیزی شبیه به آن عنوان شده تا در فضای رودررو و چشم در چشم بنشینند و صحبت کنند. باید ایشان برگردد و زمانی که برگشت جلسه‌ای خواهیم داشت تا بدانیم دلیل این سفر چه چیزی بوده و ثمرات آن به چه شکل بوده است تا در جریان نتایج قرار بگیریم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->