استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟
سرخط خبرها

حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

  • کد خبر: ۲۳۹۳۳۹
  • ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سروش رفیعی، بازیکن تازه تمدید کرده پرسپولیس علیه بازیکنان جدا شده پرسپولیس جملاتی به زبان آورده که جالب توجه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدایی بازیکنانی همچون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر از ترکیب پرسپولیس خشم بسیاری را به همراه داشته است. از جمله این افراد سروش رفیعی است که توقع نداشته این بازیکنان پرسپولیس را ترک کنند. رفیعی با ناراحتی شدید از این جدایی‌ها گفت: «هرکس می‌تواند برای شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. هر کدام از این نفرات هم نگاهی به زندگی خود داشته‌اند که چنین تصمیمی گرفته‌اند. با هر ۳ نفر نزدیک بوده‌ام. هرچند در این مدت همه خبر‌ها دراین مورد بود که سروش فراری‌شان داد. جالب این است نزدیک‌ترین رفقای من در پرسپولیس بودند. دانیال چهار سال هم اتاق من بود. مهدی و علی را هم سال‌ها است می‌شناسم. همیشه با هم بودیم و در تمام اردو‌ها فقط زمان خواب در اتاق هم نبودیم. همیشه کنار هم بودیم. در ۴_۳ ماه اخیر هم می‌دانستم بچه‌ها تصمیم بر جدایی دارند. در این مورد هم خیلی با یکدیگر صحبت کردیم. مهدی از قبل به دلایلی که خودش می‌داند، تصمیم خود را گرفته بود.»

رفیعی درپاسخ به اینکه آیا جدایی آنها ارتباطی به مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی در تهران دارد، این جملات را به زبان آورد: «نمی‌دانم آیا مربوط به آن مراسم می‌شود یا خیر. به زنوزی احترام گذاشتند و در مراسم همسر وی شرکت کردند. یک بحث انسانی و خارج از این قضیه است، اما مهدی از قبل چنین تصمیمی داشت. همیشه گفته‌ام که او را به این خاطر دوست دارم که دست‌کم موضعش مشخص است و آدم می‌داند کدام سمتی یا چه طوری است. حرفی می‌زند که رویش می‌ماند. شاید قولی داده یا حرفی زده که رویش مانده است.»

رفیعی با ناراحتی از تصمیم اسماعیلی‌فر ادامه داد: «از دست دانیال ناراحت شدم، زیرا خیلی به او گفتم مقداری بیشتر صبر کن. می‌دانم دوست داشت در پرسپولیس بماند، اما این اتفاق نیفتاد. بیرانوند را واقعا نمی‌فهمم. به او گفتم بسیار بی‌معرفت هستی. هم نسبت به ما به عنوان رفقا و هم تیمی‌هایت و هم نسبت به باشگاه و هواداران. آدم باید به برخی چیز‌ها ارزش و اهمیت بدهد. در روز‌هایی که پولمان را نگرفته بودیم، علی پولش را گرفت. فسخش قانونی است یا نیست، حق داشته یا نداشته در آینده مشخص می‌شود. به عنوان یک دوست و بازیکنی که کنارش بازی کرده‌ام خیلی نگران آینده دروازه‌بان شماره یک این مملکت هستم. به خودش گفتم به این دلایل از وی شاکی و ناراحت شدم. کاری که بیرانوند کرد، غیرمنطقی بود که امیدوارم گریبانش را بد نگیرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->