آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند تعطیلی موزه‌های خراسان‌رضوی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی با حداکثر ظرفیت | فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵۰۰ پاکبان پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخت عزای حسینی بر تن مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ تیر ۱۴۰۳) زمان بهره‌برداری از پایانه مفتح مشهد اعلام شد ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، میدان قائم(عج) و پل خین عرب (۲۴ تیر ۱۴۰۳) سرویس دهی صلواتی خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز‌های تاسوعا و عاشورا | خدمت‌رسانی شبانه روزی در شب عاشورا استقرار آتش‌نشانان درایام تاسوعا و عاشورای حسینی درخیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی
سرخط خبرها

زمان بهره برداری پایانه اتوبوس شهرک صابر مشهد اعلام شد

  • کد خبر: ۲۳۸۳۹۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
  • ۱
زمان بهره برداری پایانه اتوبوس شهرک صابر مشهد اعلام شد
بازدید از روند پروژه‌های شهری به مردم نوید می‌دهد که مدیران بر روند درست اجرای پروژه‌ها و صرف اعتبارات تخصیص‌یافته نظارت کامل دارند؛ در‌همین‌راستا اعضای کمیته نظارتی منطقه‌۹ روند پروژه‌های عمرانی را به صورت میدانی بررسی کردند.

نجمه موسوی کاهانی | شهرآرانیوز؛ بازدید از روند پروژه‌های شهری به مردم نوید می‌دهد که مدیران بر روند درست اجرای پروژه‌ها و صرف اعتبارات تخصیص‌یافته نظارت کامل دارند؛ در‌همین‌راستا اعضای کمیته نظارتی منطقه‌۹ از روند پروژه‌های عمرانی، به‌ویژه پروژه‌های زودبازده در محلات کم‌برخوردار، با هدف نظارت بر اجرای درست پروژه‌ها و همچنین بررسی تأمین اعتبارات و تعامل با پیمانکاران بازدید کردند.

سخنگوی شورای‌اسلامی‌شهر مشهد در جریان این بازدید با بیان اینکه طبق سنوات گذشته از پروژه‌های منطقه‌۹ بازدید داشتیم، اظهار کرد: در جریان این بازدید، فضای معراج شهدای مدافع‌حرم به‌عنوان یک ظرفیت خوب منطقه، در پارک خورشید بررسی شد. خوشبختانه فضاسازی مناسب این پروژه و زیرساخت‌های آن پیشرفت ۹۰‌درصدی داشته است و این پروژه بستری مناسب برای افرادی است که می‌خواهند مراسمی را در جوار مزار مطهر شهدای مدافع‌حرم داشته باشند.

مجموعه ورزشی چند‌منظوره در حاشیه‌ای‌ترین محدوده منطقه‌۹

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت طرح‌های زودبازده افزود: بر‌اساس رسالتی که در طرح‌های زودبازده داشتیم و اعتباراتی که از قبل پیش‌بینی شده بود، یک مجموعه چندمنظوره ورزشی در محدوده شهرک صابر آماده‌سازی و اسکلت آن زده شده است. با‌توجه‌به اینکه ایجاد فضای ورزشی تفریحی در محلات کم‌برخوردار یکی از اهداف تخصیص اعتبارات محلات پیرامونی بوده است، امیدواریم که این مجموعه تا بهمن‌ماه افتتاح شود.

وی تأکید کرد: البته برای تکمیل سریع پروژه نیازمند اعتبارات هستیم. در این بازدید علاوه بر بررسی موضوعات فنی، منابع مالی و مشکلات پیمانکاران را هم بررسی کردیم تا هر‌چه‌زوردتر با تأمین اعتبار پروژه به اتمام برسد.

پایانه اتوبوس به شهرک صابر می‌رسد

یکی دیگر از پروژه‌های در‌دست‌اقدام در منطقه‌۹ شهرداری مشهد، پروژه ساخت پایانه اتوبوس در انتهای بولوار لادن است که مشکل حمل‌ونقل عمومی را در محلات شقایق ۲ و گلدیس مرتفع می‌کند. حاجی‌بگلو با بررسی زمین مدنظر برای ساخت پارکینگ و نظارت بر جانمایی آن گفت: در انتهای خیابان لادن فضایی پیش‌بینی شده و درحال آماده‌سازی برای پایانه اتوبوس‌رانی است. ما در نشست‌های مردمی که در مسجد خیابان صابر داشتیم، به مردم قول دادیم موضوع حمل‌و‌نقل عمومی برای اهالی این محدوده پیگیری شود. با همتی که همکاران ما در منطقه‌۹ دارند، امیدواریم پایانه اتوبوس‌رانی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مسیر سبز، مانعی برای زمین‌خواری

زمین‌خواری در دامنه ارتفاعات جنوبی مشکلی است که مردم بار‌ها به آن اعتراض کرده و از شهرداری خواسته‌اند سد راه متخلفان شود؛ پروژه‌ای که برای جلوگیری از تصرف زمین‌ها اجرا می‌شود، ایجاد کمربند سبز و رینگ دوچرخه است که محدوده کوه را از شهر تفکیک می‌کند. سخنگوی شورای‌اسلامی‌شهر مشهد در‌این‌باره توضیح داد: در مسیر کمربندی پارک خورشید، همکاران منطقه‌۹ با هدف جلوگیری از تصرف زمین‌ها رینگ دوچرخه و مسیر سبز پیاده‌روی را ایجاد کرده‌اند. این مسیر به‌گونه‌ای طراحی شده است که هم شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند و هم جلوی ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز گرفته شود.

باغ بانوان وکیل‌آباد در کشور بی‌نظیر است

رئیس کمیته نظارتی منطقه‌۹ از پروژه باغ بانوان هم بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: به جرئت می‌گویم مجموعه باغ بانوان وکیل‌آباد جزو پارک‌های بی‌نظیر بانوان در کشور است؛ مجموعه‌ای بسیار بزرگ که با متراژ ۶ هزار متر‌مربع و داشتن بیست رشته ورزشی مختلف و زمین‌های ورزشی فوتسال و بسکتبال در اختیار بانوان قرار گرفته است. حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه این پروژه در دوره ششم شورا تکمیل و افتتاح شد، ادامه داد: باغ بانوان خارج از پروژه‌های زودبازده و جزو کلان پروژه‌هاست و با وجود اینکه پروژه‌ای سنگین و تخصصی است، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

سامان‌دهی مسیر باغ‌وحش وکیل‌آباد

سخنگوی شورای‌شهر‌مشهد از پروژه سامان‌دهی مسیر باغ‌وحش وکیل‌آباد هم بازدید کرد و گفت: پیشرفت ۶۰‌درصدی اصلاح هندسی و ساخت پارکینگ مسیر باغ‌وحش وکیل‌آباد می‌تواند در زیباسازی این منطقه تفرجگاهی تأثیر زیادی داشته باشد. همکاران ما در منطقه فضایی را برای دست‌فروشان پیش‌بینی کرده‌اند تا در آن مستقر شوند و مسیر باغ وحش از این شلوغی خارج شود.

حاجی‌بگلو در پایان تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که در منطقه‌۹ از آنها بازدید کردیم، دارای پیشرفت فیزیکی خوبی بودند و از لحاظ فنی کار‌های مناسبی شکل گرفته است. برای ادامه این روند که می‌تواند برای مردم اتفاقات خوبی را رقم بزند، باید منابع مالی تزریق شود تا پروژه‌ها به‌سرعت پیش برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
عبدالله خدابنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
0
لطفا جهت افتتاح پروژه عظیم وبینظیرچیدمان آجرهای پیاده روشهرک ارمغان درمنطقه یازده واتمام لوله گذاری جوی آب که الحق والانصاف باعظیم ترین پروژه های آبادانی شهری درخاورمیانه برابری می‌کند، حداقل چندنفرازرهبران ومسئولان درجه یک جهان ومنطقه را دعوت کنید.تا شاهداین حجم عظیم ازکارهای عمرانی بااین سرعت ودقت باشندوالگوبگیرند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->