سرخط خبرها

درباره شایعه جدایی زوج حاشیه‌ساز پارسا و کوشکی!

  • کد خبر: ۴۰۴۱۰
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
درباره شایعه جدایی زوج حاشیه‌ساز پارسا و کوشکی!
«عجب» به‌علاوه ۲ نقطه و چندین پرانتز به این شکل: «:)))))))))» یا سکوتی همراه با درماندگی! تنها واکنش‌های مناسب برای ابرازکردن به‌چنین اتفاقی است! هرچند که خیلی‌ها احتمال پیش‌آمدن چنین چیزی را می‌دادند و در تحلیل‌های فضای مجازی‌شان گفته بودند!
فرانک باباپور | شهرآرانیوز - ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، عکس‌های مشترکشان را از صفحه اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و خبر طلاقشان همه‌جا پیچیده است! حالا شاید شما یادتان نیاید، ولی این ۲ نفر همان اوایل شیوع کرونا ازدواج کردند و حاشیه‌سازی‌هایشان شروع شد، چه خبر ازدواج ریحانه پارسای بیست‌ویک‌ساله با مهدی‌کوشکی سی‌وهشت‌ساله و اختلاف سنی ۱۸ سال و چه فعالیتشان در فضای مجازی و پست‌های اینستاگرام و توئیت‌هایی که می‌گذاشتند.
 
یکی از شاخص‌ترین حاشیه‌سازی‌هایشان هم توئیتی بود که ریحانه درباره حق طلاق بانوان گذاشته بود و در آن نوشته بود: «یا بنویس حق طلاق می‌دید به زناتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نذار» و از محتوای توئیت مشخص بود که پیام را کپی‌پیست کرده و انگار که کسی به او گفته چه توئیتی بنویسد و در آن از ایموجی هم استفاده نکند! بعد از آن هم مهدی کوشکی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و درباره این توئیت و عقیده مشترکشان صحبت کرد، اینکه به‌قول قدیمی‌ها زن باید با لباس سفید برود خانه بخت و با کفن سفید برگردد و حق ندارد درخواست طلاق کند. حالا با این عقاید معلوم نیست ریحانه پارسا چطور موفق شده است طلاق بگیرد.

یکی از کاربران توئیتر در شبیه‌سازی اعلام خبر طلاقشان نوشته بود: «بنویس ما طلاق گرفتیم. ایموجی هم نذار. (مهدی کوشکی خطاب به ریحانه پارسا)»

حالا اگر خبر ازدواج و حاشیه‌سازی‌ها و بعد خبر طلاقشان را کنار هم بگذاریم، به‌یک گزاره محتمل می‌رسیم، اینکه احتمالش هست از ابتدا در سناریویی با بازی این ۲ نفر شرکت داشته و بازی خورده باشیم! اینکه خبر ازدواج، عکس‌ها، ویدئوها، توئیت‌ها و حالا هم خبر طلاقشان، همگی ساختگی بوده‌اند تا در مرکز توجه فضای مجازی قرار بگیرند.
 
 
درباره شایعه جدایی زوج حاشیه‌ساز پارسا و کوشکی!
 

البته دیروز عصر، ریحانه پارسا با انتشار کلیپی در اینستاگرامش بدون اشاره مستقیم به جدا شدنش از مهدی کوشکی، گفت: حال من خوب است و امیدوارم حال آقای کوشکی هم خوب باشد.

ریحانه پارسا با سریال پدر شناخته شد و بیشتر با صحنه جنجالی پرت‌شدن پسر هم‌کلاسی‌اش از پنجره که او مسببش بود. جنجال‌های اصلی، اما بعد پایان سریال آغاز شد و وقتی که عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرام بارگذاری کرد. عکس‌هایی که کاملا در تضاد با تصویر حک‌شده از لیلای سریال پدر بود. پارسا برای بازی در این مجموعه در نوزدهمین جشن حافظ، یکی از نامزد‌های بهترین بازیگر زن درام بود. او در ابتدای ورودش به‌دنیای بازیگری، خودش می‌گفت من به‌دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به‌جای من حرف بزند.
 
اتفاقی که دقیقا در واقعیت به‌صورت برعکس رخ داد و حالا که چند سالی می‌شود ریحانه پارسا به‌چهره شناخته‌شده‌ای تبدیل شده، همه او را با حاشیه‌هایی که اول خلق کرده است و بعد علنی، می‌شناسند. اتفاقاتی که مشخص کرد هم به‌دنبال حاشیه است، هم دوست دارد سر زبان‌ها باشد و هم ترجیح می‌دهد جاروجنجال‌های پیرامونش جلوتر از کارنامه کاری و حرفه‌ای او باشد. پیش از ماجرای پاک‌کردن عکس‌های همسرش از اینستاگرام، فروش صفحه اینستاگرامش هم او را به‌اوج حاشیه‌ها برد. صفحه قبلی او بیشتر از ۴۸۷ هزار دنبال‌کننده داشته و حالا تغییر نام داده است، به‌طوری که تمام پست‌های گذشته، از آن پاک شده است و رد و نشانی از پارسا در آن دیده نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->