اطلاعات فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۵ + معرفی گان و آیتم‌های جدید اعتراض کارمندان مایکروسافت به رابطه با اسرائیل و اخراج ۲ نفر از آن‌ها جمع کردن زباله، وظیفه جدید گارد ملی آمریکا در واشنگتن! FDA به ایمپلنتی که روماتیسم مفصلی را درمان می‌کند تاییدیه داد OpenAI مکالمات کاربران با ChatGPT را به پلیس می‌دهد توضیحات رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر تلگرام + فیلم ناتینگ از تصاویر عکاسان حرفه‌ای به‌جای نمونه دوربین فون ۳ استفاده کرده است ریلمی از دو گوشی هوشمند عجیب رونمایی کرد: یکی با باتری ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دیگری با کولر! درخشش نخبه مشهدی در المپیاد جهانی نجوم | ارشیا میرشمسی با مدال طلا به شهرش بازگشت پیش‌بینی‌های هواشناسی چطور تهیه می‌شوند؟ + عکس معترض‌ترین کاربر اینترنت! یک تست جدید مبتنی بر گوشی هوشمند خطر ابتلا به دیابت را در ۱۰ دقیقه تشخیص می‌دهد تبلت گلکسی تب S10 لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت رئیس سابق طراحی گوگل می‌گوید همه شرکت‌های بزرگ درباره آینده اشتباه می‌کنند گزارش‌هایی از یک ویژگی جذاب در آیفون ۱۷ پرو: شارژ بی‌سیم ایرپاد و اپل واچ با گوشی مسائل مهم در هنگام خرید سیم کارت اختلال GPS چقدر به اقتصاد کشور خسارت زده است؟ تصویر گوشی ریلمی 15T لو رفت + مشخصات دانشمندان دستگاهی ساخته‌اند که گفتار درونی افراد را به صوت تبدیل می‌کند گوگل دیگر تبلت نمی‌سازد احتمال حضور هوش مصنوعی جمینای در نسخه بعدی سیری
سرخط خبرها

معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»

  • کد خبر: ۴۰۴۲۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
در کتاب «شکست سریع یا پیروزی بزرگ، برنامه‌ای برای راه‌اندازی استارت‌آپ»، اثر «برنارد شرودر»، با فرایند‌های صحیح تولید ناب و روش‌های کسب درآمد با توجه به نیاز‌های بازار آشنا می‌شوید.
شهرآرانیوز - بیشتر افرادی که می‌خواهند در دنیای کارآفرینی و استارت‌آپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیر‌های شکل‌گیری یک استارت‌آپ را بگذرانند. در این مسیر ۲ راه وجود دارد: راهی که از کسب‌و‌کار‌های سنتی نشئت گرفته است و به ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و پلن‌های کسب‌و‌کار تکیه دارد و مسیر دوم که در کتاب به‌تفصیل معرفی می‌شود و هدف آن تسریع فرایند و پیشرفت با حداقل منابع است.
رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب‌وکار، چند ماه به دنبال سرمایه‌گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول. مشکل این رویکرد این است که بازار‌های امروزی خیلی سریع تغییر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب‌وکار شما پیش از اینکه به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی‌خواهید همه پولی که جذب کرده‌اید را برای تولید محصولی که مشتری ندارد هزینه کنید.
 
رویکرد بهتر این است که از روش «چهارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری‌ها مبتنی است. این رویکرد می‌گوید اگر می‌خواهید یک محصول را بفروشید، کافی است آن را درست کنید. اگر می‌خواهید خدماتی را بفروشید، کافی است آن را ارائه کنید. اگر می‌خواهید یک شرکت تأسیس کنید، کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.
برنارد شرودر، نویسنده «شکست سریع یا پیروزی بزرگ»، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن‌دیگو است. او علاوه بر اینکه در دانشگاه سن‌دیگو کارآفرینی تدریس می‌کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک، با صد‌ها استارت‌آپ نیز همکاری می‌کند.
پیش از اینکه برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد، شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت‌های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت‌ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال‌موتورز، آمریکن‌اکسپرس و دیگر شرکت‌های برتر دنیا کار کرده است. پس اگر قصد دارید استارت‌آپی برای خود راه بیندازید، خواندن این کتاب و استفاده از راهنمایی‌های فردی با این مقدار تجربه در حوزه‌های کارآفرینی، بسیار راهگشا خواهد بود.
 
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
 
شکست سریع یا پیروزی بزرگ

نویسنده: برنارد شرودر

انتشارات: کتابراه
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->