ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر کدام گوشی‌های سامسونگ تا ۶ سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ چنددرصد مردم دنیا بیت‌کوین دارند؟ اگر سه روز از موبایل استفاده نکنیم چه تغییری در فعالیت مغزمان ایجاد می‌شود؟ از پهپاد تا هوش مصنوعی؛ فناوری‌های نوین در خدمت تولید و قاچاق مواد مخدر معترضان به سیاست‌های ایلان ماسک، ایستگاه‌های شارژ تسلا را به آتش کشیدند یافته عجیب محققان: شیر سوسک، چهار برابر مغذی‌تر از شیر گاو است! در بودجه ۱۴۰۴ چقدر برای توسعه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است؟ آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و مشخصات (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) چرا متن مصوبه رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتساپ تاکنون منتشر نشده است؟ رونمایی از قابلیت آزمایشی «حالت هوش مصنوعی» برای موتور جستجو گوگل کشف شواهد وجود وسایل نقلیه در ۲۲ هزار سال پیش تاریخ احتمالی انتشار اندروید ۱۶ مشخص شد ویدئو | فرود تاریخی Blue Ghost روی سطح ماه ماه گرفتگی کامل در ۲۳ و ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ | آیا این رویداد نجومی در ایران قابل مشاهده است؟ معرفی بازی اکشن «دوست من پدرو» My Friend Pedro + دانلود اندروید و IOS اختلال گسترده اینترنت در ایران | دلیل اختلال امروز اینترنت اعلام شد آیپد ۱۱ اپل معرفی شد + زمان عرضه ناتینگ‌فون ۳a و ناتینگ‌فون ۳a پرو معرفی شدند + مشخصات و قیمت پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۱۴۰۴ از فردا (۱۵ اسفند) با تمرکز بر هوش مصنوعی آغاز می‌شود
سرخط خبرها

معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»

  • کد خبر: ۴۰۴۲۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
در کتاب «شکست سریع یا پیروزی بزرگ، برنامه‌ای برای راه‌اندازی استارت‌آپ»، اثر «برنارد شرودر»، با فرایند‌های صحیح تولید ناب و روش‌های کسب درآمد با توجه به نیاز‌های بازار آشنا می‌شوید.
شهرآرانیوز - بیشتر افرادی که می‌خواهند در دنیای کارآفرینی و استارت‌آپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیر‌های شکل‌گیری یک استارت‌آپ را بگذرانند. در این مسیر ۲ راه وجود دارد: راهی که از کسب‌و‌کار‌های سنتی نشئت گرفته است و به ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و پلن‌های کسب‌و‌کار تکیه دارد و مسیر دوم که در کتاب به‌تفصیل معرفی می‌شود و هدف آن تسریع فرایند و پیشرفت با حداقل منابع است.
رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب‌وکار، چند ماه به دنبال سرمایه‌گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول. مشکل این رویکرد این است که بازار‌های امروزی خیلی سریع تغییر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب‌وکار شما پیش از اینکه به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی‌خواهید همه پولی که جذب کرده‌اید را برای تولید محصولی که مشتری ندارد هزینه کنید.
 
رویکرد بهتر این است که از روش «چهارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری‌ها مبتنی است. این رویکرد می‌گوید اگر می‌خواهید یک محصول را بفروشید، کافی است آن را درست کنید. اگر می‌خواهید خدماتی را بفروشید، کافی است آن را ارائه کنید. اگر می‌خواهید یک شرکت تأسیس کنید، کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.
برنارد شرودر، نویسنده «شکست سریع یا پیروزی بزرگ»، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن‌دیگو است. او علاوه بر اینکه در دانشگاه سن‌دیگو کارآفرینی تدریس می‌کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک، با صد‌ها استارت‌آپ نیز همکاری می‌کند.
پیش از اینکه برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد، شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت‌های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت‌ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال‌موتورز، آمریکن‌اکسپرس و دیگر شرکت‌های برتر دنیا کار کرده است. پس اگر قصد دارید استارت‌آپی برای خود راه بیندازید، خواندن این کتاب و استفاده از راهنمایی‌های فردی با این مقدار تجربه در حوزه‌های کارآفرینی، بسیار راهگشا خواهد بود.
 
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
 
شکست سریع یا پیروزی بزرگ

نویسنده: برنارد شرودر

انتشارات: کتابراه
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->